پنجشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : 3617
آیت‌الله خاتمی عنوان کرد:

اعتراف تلویحی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ترور شهید احمدی‌روشن

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه موقت تهران گفت: نقش سرویس‌های جاسوسی صهیونیستی و آمریکایی در ترور شهید احمدی‌روشن مانند آفتاب روشن است و خود تلویحا به این موضوع اعتراف کرده‌اند.
اعتراف تلویحی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ترور شهید احمدی‌روشن
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه کتاب حوزه اظهار کرد: استقبال طلاب و عموم مردم از این نمایشگاه موجب برطرف شدن نیاز فرهنگی آنها شده و علاوه بر این مشوقی برای ناشران و فعالان عرصه نشر کتاب‌های دینی نیز خواهد بود.

وی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را کاری ارزشمند دانست و افزود: در مورد محتوای کتاب‌های موجود در این نمایشگاه باید گفت، اساس کار نمایشگاه کتاب حوزه، عرضه آثاری است که برای روحانیون و علاقه‌مندان به حوزه دین مفید باشد.

امام جمعه موقت تهران در مورد ترور شهید احمدی‌ روشن تصریح کرد: این کار در راستای تمام تحرکاتی است که ضد انقلاب علیه ملت ایران به کار گرفته می‌شود و به طور قطع دست سرویس‌های جاسوسی صهیونیستی و آمریکایی در این ترور مانند آفتاب روشن است.

وی با اشاره به اعمال تروریستی و شهادت دانشمندان ایرانی در سال گذشته و دست داشتن صهیونسیت‌ها در این امر گفت: در ترور اخیر نیز دست آنها آشکار بوده و خود به طور تلویحی به این مسئله اعتراف کرده‌اند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.zapct1aqybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما