سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : 36441
با همکاری انجمن اصول فقه حوزه؛

نکوداشت مرحوم آیت الله بروجردی برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم و تولیت مسجد اعظم از برگزاری نکوداشت مرحوم آیت الله العظمی بروجردی خبر داد.
نکوداشت مرحوم آیت الله بروجردی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید محمد جواد علوی بروجردی ظهر سه‌شنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی بیان کرد: برگزاری نکوداشت آیت الله بروجردی اقدامی مقدماتی است و در ابتدا تصمیم این بود که خصوصیات اصلی ایشان برجسته شود، اما مرحوم آیت الله بروجردی در فقه و رجال هم آثار زیادی داشته‌اند و باید فرصتی فراهم شود، تا فضلا این مطالب را عرضه کنند.

نوه آیت الله العظمی بروجردی در ادامه گفت: لازم است در سطحی وسیع کنگره‌ای از تبیین ابعاد شخصیتی ایشان از جمله تفکرشان در مورد مراکز اسلامی برگزار شود اما اقدامات انجام گرفته در این زمینه تاکنون محدود بوده است.

چاپ کتاب در زمینه شخصیت مرحوم آیت الله بروجردی

رئیس انجمن اصول فقه حوزه نیز در این دیدار اظهار داشت: با همکاری انجمن اصول فقه حوزه تصمیم گرفته شد نکوداشتی برای آیت‌الله العظمی بروجردی برگزار شود.

حجت الاسلام سید صادق محمدی با بیان اینکه جلسه علمی که نشان دهنده گوشه‌ای از شخصیت ایت الله بروجردی باشد در حوزه علمیه نداریم، افزود: برگزاری این نکوداشت مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره بین المللی برای تبیین شخصیت این مرجع تقلید شیعه است.

وی بیان کرد: کارهای علمی در زمینه تبیین شخصیت آیت الله بروجردی آغاز شده و تاکنون حداقل یک کتاب از مقالات علمی، فقهی، اصولی و رجالی آیت‌الله بروجردی آماده شده و به‌زودی چاپ می‌شود.

وی گفت: کتابی نیز به صورت رمان در خصوص شخصیت این عالم بزرگوار در حال نگارش است و به زودی به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchzknx.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما