يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : 36589
آیت‌الله نوری‌همدانی:

جوانان پاکستان و هندوستان در برابر نقشه مستکبران متحد شوند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله نوری همدانی گفت: اگر جوانان پاکستان و هندوستان متحد شوند قدرتی به وجود می‌آید که آمریکا نمی‌تواند به این کشور حمله کند و باید در برابر این جریان‌ها متحد باشیم.
جوانان پاکستان و هندوستان در برابر نقشه مستکبران متحد شوند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان پاکستان و هندوستان اظهار داشت: یکی از نعمت‌های خدای متعال نعمت جوانی است، در هر حرکت و نهضتی، جوانان بودند و امروز هم جوانان می‌توانند در جهان تحول ایجاد کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه از جمله مسائل مهم برای جوانان شناخت زمان است، افزود: جوان باید زمان خود را به خوبی بشناسد، اهل بیت (ع) فرمودند عاقل کسی است که به زمان خود شناخت داشته باشد و در راستای زمان گام بردارند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه شناخت زمان یعنی شناخت حوادث و رخدادهای زمان، خاطرنشان کرد: شناخت به معنای شناخت اهل جهان و نقشه‌هایی که در جهان علیه اسلام کشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه به پاکستان و هندوستان زیاد سفر کرده‌ام، گفت: در پاکستان مردم پرشور و علاقه‌مند به اسلام فراوان است، اما امروز حوادثی را از پاکستان می‌بینیم که برای ما تأسف‌آور است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اینکه یکی از این حوادث این است که در زمان حمله آمریکا به افغانستان، پاکستان را سنگر خود قرار داد و با پول دادن به پاکستان به افغانستان حمله کرد، گفت: دوم اینکه هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در پاکستان مردم را کشته و ساختمان‌ها را تخریب می‌کند؛ باید دلیل این موارد را بدانیم.

وی با بیان اینکه در زمان حمله عربستان به یمن پاکستان قصد کمک به عربستان را داشت افزود: از پاکستان به ایران آمدند تا ما را با عربستان آشتی دهند. اقدامات عربستان در حمله به یمن، فاجعه منا و کمک آن‌ها به مستکبران در بحرین و آل‌خلیفه، از اقداماتی است که دیگر اجازه آشتی را به ما نمی‌دهد.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه مردم بحرین شیعه هستند اما عربستان به کشتار این مردم اقدام و کمک می‌کند، خاطر‌نشان کرد: در سوریه چند سال است که مشکلاتی وجود دارد، در کشورهای اسلامی داعش و تکفیری‌ها را تربیت می‌کنند و امروز با این چنین تفکراتی در آل‌سعود مواجه هستیم.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اینکه جریان فاجعه نیجریه و کشتار هزاران مسلمان از دیگر نمونه‌های جنایات عربستان در کشور‌های اسلامی است، بیان کرد: امروز شما جوان‌ها باید متحد و هوشیار باشید و در برابر استکبار جهانی و ایادی آن یعنی صهیونیست و آل‌سعود بایستید.

مرجع تقلید شیعیان افزود: استکبار و صهیونیست‌ها همه امکانات خود را برای کوبیدن اسلام آورده‌اند و ما باید هوشیار بوده و به میدان بیاییم؛ اگر جوانان پاکستان و هندوستان متحد شوند، قدرتی به‌وجود می‌آید که آمریکا نمی‌تواند به این کشور حمله کند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaomne.49nia15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما