سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : 36886
معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور:

آب شرب 115 شهر کشور تامین می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: آب‌رسانی به بخش‌های مختلف در استان‌های مرکزی و ایلام در حال پیگیری است و اکنون آب شرب مطمئن 115 شهر کشور با جمعیت بیش از 28 میلیون نفر تامین می‌شود.
آب شرب 115 شهر کشور تامین می‌شود
به گزارش قم نیوز، ‌سیدحمید پورمحمدی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه و آغاز بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شماره سه شهر قم با بیان اینکه امروز برخی از طرح‌ها در راستای تحقق خواسته‌های اقتصاد مقاومتی در کشور افتتاح می‌شود، اظهار کرد:‌ دولت تدبیر و امید طرح‌های مختلفی را با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، وزارت نیرو، بانک‌های سپه و پارسیان و برخی از شرکت‌های صنعتی به منظور آبرسانی به روستاها در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: پروژه‌های مختلف از جمله تامین آب شرب شیراز و آبرسانی به بخش‌های مختلف در استان‌های مرکزی و ایلام در حال پیگیری است و اکنون آب شرب مطمئن ۱۱۵ شهر کشور با جمعیت بیش از ۲۸ میلیون نفر تامین می‌شود.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با بیان اینکه نزدیک به بیش از ۶ هزار روستا به صورت سیار آبرسانی می‌شود، عنوان کرد:‌ امیدواریم با توسعه طرح‌های آبرسانی به روستاها بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

همچنین عبدالحمید توکلی‌بینا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه ۷۰ میلیون یورو از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی برای پیشبرد طرح‌های این اداره‌کل دریافت شده است، اظهار کرد: با استفاده از ۵۵ درصد این اعتبار توانسته‌ایم در پروژه‌های آب و فاضلاب استان به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برسیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaiane.49nia15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما