چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : 36910
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در ماندگاری و اقتدار نظام موثر است

قم نيوز : قم نیوز: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در ماندگاری، حیات، پویایی و اقتدار نظام موثر است، زیرا دشمن تصور می‌کند که پس از برجام روحیه ضد استکباری و ضد صهیونیستی ملت فروکش کرده است.
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در ماندگاری و اقتدار نظام موثر است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اظهار کرد: خدا را به دلیل نعمت انقلاب شاکریم، زیرا انقلاب تولد جدید اسلام ناب بوده که تا امروز تداوم پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ارکان و عوامل مهم ماندگاری انقلاب اسلامی حضور، مشارکت و حماسه‌هایی است که مردم می‌آفرینند، بنابراین یکی از نقاط اوج، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه حضور مردم در ماندگاری، حیات، پویایی و اقتدار نظام موثر است، گفت: دشمن تصور می‌کند که پس از برجام روحیه ضد استکباری و ضد صهیونیستی فروکش کرده، در حالی که حضور مردم در این راهپیمایی روحیه ضد استکباری آنها را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که پس از ۳۸ سال دارای روحیه انقلابی، جهادی و ضد استکباری هستند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان پس از برجام انتظار دارند، مردم روحیه‌های ضد استکباری و انقلابی آنها فروکش کرده باشد، بنابراین درصدد هستند بدانند در راهپیمایی امسال حضور مردم نسبت به سال‌های قبل تفاوت کرده یا خیر.

حاجی‌صادقی بیان اینکه دشمنان می‌خواهند حضور مردم و بقای انقلاب را رصد کنند گفت: حضور قوی و چشمگیر می‌تواند توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند، باید در نظر داشت مردم در جای خود نسبت به استکبار تبری قاطع دارند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز مانند همه سال‌ها بار دیگر استکبار به این جمع‌بندی می‌رسد که همه توطئه‌ها و برنامه‌های آنها نسبت به ملت و انقلاب به جایی نرسیده و یاس دشمنان و کفار را شاهد خواهیم بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: امسال باید در راهپیمایی بُِعد استکبارستیزی انقلاب قوی‌تر باشد و پیوند امت با ولایت و ولایت‌مداری را تجلی بیشتری دهیم.

وی با اشاره به پیام انقلاب گفت: در برابر استکبار راهکار عملی و تاثیرگذار به جز حضور یکپارچه وجود ندارد، باید نشان دهیم در کنار مذاکره استقامت بر اصول را فراموش نکردیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciu3ap.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما