پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب : 37113
آیت‌الله علوی گرگانی:

نباید اجازه دهیم انقلاب به دست بیگانگان بیفتد

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: خون‌های بسیاری برای این انقلاب ریخته شده، همه ما در این انقلاب سهم داریم، این انقلاب نعمت بزرگی است که نباید اجازه دهیم به دست بیگانگان بیفتد.
نباید اجازه دهیم انقلاب به دست بیگانگان بیفتد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از بسیجیان تیپ رمضان و هوافضای سپاه اظهار کرد: انسان زمانی که به صحبت‌‌های فردی گوش می‌کند، باید با دل آنها را بپذیرد تا نتیجه‌بخش باشد و آن موعظه‌ها انسان را به راه سعادت هدایت کند.

وی خاطرنشان کرد: شاکر خدا باشید، اهل بسیج، انقلاب، ایمان، نماز و ارادتمند رهبری و مراجع هستید، بنابراین قدر خود را بدانید که اهل تقوا هستید.

این مرجع تقلید با بیان اینکه برخی اوقات انسان فریب شیطان را می‌خورد، گفت: اگر انسان در مجالسی حضور پیدا کند و گوینده سخنان الهی و دینی بیان کند، تا زمانی که در این مجلس حضور دارید عبادت خدا می‌کنید، اگر گوینده سخنان شیطانی بیان کند، کسانی‌که پای سخنرانی نشستند، عبادت شیطانی انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: برای حضور در هر جلسه‌ای ابتدا تحقیق کنید، انسان نباید در جلسه‌ای حضور پیدا کند که خودش را گرفتار کند بنابراین باید از سخنان فردی بهره‌مند شوید که شما را به خدا نزدیک کند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به ایام انتخابات گفت: کسانی که برنامه‌هایی دارند، سخنان دینی و مذهبی مطرح کنند و مطالب خلاف شرع، انقلاب، رهبر و امام خمینی (ره) نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: خون‌های بسیاری برای این انقلاب ریخته شده، همه ما در این انقلاب سهم داریم، این انقلاب نعمت بزرگی است که نباید اجازه دهیم به دست بیگانگان بیفتد.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن جمعیت انبوهی از زنان و مردان حضور داشتند و همواره با وجود مشکلات و سختی‌های فراوان حضور فعالی دارند.

وی یادآور شد: از حضور مردم در انتخابات تشکر و قدردانی دارم، زیرا ملت ایران نجیب بوده و مطیع فرمان بزرگان دین هستند و برای فرمایش رهبری، مراجع و بزرگان دین از خواسته‌های خود می‌گذرند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcexz8x.jh8fzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما