پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : 37131
فرمانده سپاه علی‌بن ابی‌طالب(ع) مطرح کرد

بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی ‌بن ابی‌طالب(ع) گفت: سپاه از فرصت‌های موجود برای ترویج فرهنگ اقامه نماز استفاده‌ لازم را خواهد کرد و همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت.
بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز
به گزارش قم نیوز،‌ غلامرضا احمدی در دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان قم و مدیر مرکز تخصصی نماز و کارکنان این ستاد با اشاره به پیام‌های مقام معظم رهبری به اجلاس‌های نماز اظهار کرد: اجرایی کردن این پیام‌ها وظیفه‌ای همگانی است و سپاه هم برای عملیاتی کردن منویات و دستورات رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

فرمانده سپاه علی ‌بن ابی‌طالب(ع) گفت: ستاد اقامه نماز باید برای ترویج فرهنگ نماز از همه فرصت‌ها استفاده کند و برای حضور مربیان و کارشناسان نماز در اردوهای جهادی،‌ راهیان نور،‌ حلقه‌های تعلیم و تربیت (صالحین) آمادگی کامل داریم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه و ستاد اقامه نماز با تشکیل اتاق فکر مشترک می‌توانند بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را برطرف کنند.

در این دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای ترویج فرهنگ نورانی نماز گفت: نقاط مشترک زیادی بین این ستاد و سپاه وجود دارد که باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ترویج فرهنگ نماز و اجرای منویات رهبری تلاش کرد.

محمد خامه‌یار گفت: با عنایت به وجود پایگاه‌های مقاومت در مساجد، نیروهای بسیجی به عنوان یاوران نماز در ترویج فرهنگ نماز می‌تواند نقش مؤثر و کارآمدی داشته باشند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcezz8x.jh8fxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما