پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 37133
فرماندار قم خبر داد

فعالیت 515 شعبه رأی‌گیری در شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم از فعالیت 515 شعبه رأی‌گیری در شهر قم و 98 شعبه در سایر شهرهای استان خبر داد.
فعالیت 515 شعبه رأی‌گیری در شهر قم
به گزارش قم نیوز، رضا سیار بعد از ظهر امروز در نشست با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که در تالار معصومیه برگزار شد گفت: ۵۱۵ شعبه رأی‌گیری در مناطق ۸ گانه شهرداری قم و ۹۸ شعبه در سایر شهرهای استان به اخذ آرا مردم خواهند پرداخت.

وی ابراز کرد: هر نامزد اجازه دارد در هر منطقه شهرداری یک ستاد تبلیغاتی برای آقایان و یک ستاد برای خانم‌ها داشته باشد و با نامزدهایی که بیش از این تعداد، ستاد ایجاد کنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرماندار قم ادامه داد: نصب بنر، پوستر و پلاکاردهای بزرگتر از قطع قانونی تخلف محسوب می‌شود و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

این مسئول افزود: پس از پایان انتخابات تمام نامزدهایی که بیرون از چارچوب قانونی عمل کردند احضار و مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات استان قم با اشاره به نظارت نیروی انتظامی بر فعالیت‌های تبلیغاتی ابراز کرد: چهار اکیپ نیروی انتظامی به شکل ۲۴ ساعته بر نحوه اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها نظارت دارند تا از انجام اقدامات خلاف قانون جلوگیری لازم به عمل آید.

سیار برگزاری دوره‌های آموزشی برای ماموران دریافت رأی را مورد توجه قرار داد و گفت: برای ماموران دریافت رأی دوره‌های آموزشی دقیق برگزار شده است تا هیچ مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

فرماندار قم با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: ملت ایران به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضور پرشوری در انتخابات هفتم اسفند خواهند داشت و سابقه تاریخی این ملت ثابت کرده است که انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

وی افزود: قطعا رعایت قانون توسط نامزدها و طرفداران آنها این حماسه را به کام مردم شیرین خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgwq9w.ak9uw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما