دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 3715
به منظور بررسی مسائل و مشکلات منطقه صورت می‌گیرد؛

بازدید استاندار قم از محلات خاکفرج و وادی السلام

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم به منظور دیدار با اهالی و بررسی مسائل و مشکلات منطقه، روز سه شنبه از محلات خاکفرج و وادی السلام قم بازدید می‌کند.
بازدید استاندار قم از محلات خاکفرج و وادی السلام
به گزارش قم نیوز، در این بازدید که از سری سفرها و برنامه‌های دوره‌ای استاندار قم در سرکشی به محلات محروم و کم برخوردار شهر انجام می‌شود، حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور به اتفاق معاونین، مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از محلات خاکفرج و وادی السلام بازدید می‌کند.

بررسی مسائل و مشکلات منطقه، دیدار چهره به چهره با اهالی، بازدید از پروژه‌های عمرانی مهم منطقه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و حضور در یادمان شهید نواب صفوی و گرامیداشت سالگرد شهادت این روحانی مجاهد مهم‌ترین برنامه‌های بازدید استاندار از این محلات خواهد بود.

بخش‌ها و مناطق محروم و حاشیه ای قم، در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه مسوولان استان قرار گرفته و در این راستا در کنار انجام دو دور کامل سفر رسمی استاندار قم به بخش‌ها و روستاهای استان، از محلات محروم و حاشیه‌ای شهر همچون نوبهار، شهرک امام حسین(ع)، شهرک فاطمیه و محله شیخ آباد نیز بازدید‌های منسجم و برنامه ریزی شده انجام و مصوبات خوبی برای محرومیت زدایی و رونق عمران و آبادانی این مناطق در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.znxt23nqmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

احسان
من نمیدونم ایشون استاندارند یا شهردار
احسان
من نمیدونم ایشون استاندارند یا شهردار