سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : 37230
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم مطرح کرد

هشدار آنلاین به رانندگان متخلف اتوبوس از طریق سیستم کنترل هوشمند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: در نظارت مدرن با بهره‌گیری از سیستم Avl، کنترل هوشمند اتوبوس‌ها در نقاط مختلف شهری توسط سیستم از طریق اپراتور در مرکز کنترل انجام می‌شود.
هشدار آنلاین به رانندگان متخلف اتوبوس از طریق سیستم کنترل هوشمند
به گزارش قم نیوز، سعید امراللهی با اشاره به اهمیت نظارت بر ناوگان اتوبوسرانی قم گفت: این نظارت به دو شکل سنتی و مدرن انجام می‌شود که تمام تلاش ما بر آن است تا بتوانیم در راستای خدمات‌رسانی به همشهریان تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در سیستم سنتی بازرسان طبق گذشته اقدام و نظارت داشته و بر اساس تایم تعریف شده فعالیت‌های اتوبوس‌ها را کنترل می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم افزود: در بحث نظارت مدرن نیز با بهره‌گیری از سیستم Avl کنترل هوشمند اتوبوس‌ها در نقاط مختلف شهری توسط سیستم از طریق اپراتور در مرکز کنترل انجام می‌شود.

امراللهی افزود: از این طریق دقیقا حضور و ورود اتوبوس به خط، سرعت، مسیر تردد، زمان تردد و مسائل مرتبط با آن به صورت آنلاین پایش شده و خطاهای ناشی از قصور در عملکرد از طریق شبکه قابل ابلاغ و پیگیری است.

وی گفت: همچنین در این طرح صفحه مانیتور جلوی راننده باز بوده که می‌تواند از طریق آن پیام‌ها را دریافت کرده و اگر موضوعی بود از این طریق به او گوشزد شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به شرکت‌های خدمات‌رسان اتوبوسرانی گفت: پنج شرکت در حال حاضر با اتوبوسرانی قم فعالیت می‌کنند و ۲۶۵ دستگاه اتوبوس نیز در مسیرهای شهری فعال است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdce7w8x.jh8fxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما