سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 3728

تمدیدنمایشگاه تخصصی کتاب حوزه تا 29 دی ماه

قم نيوز : قم نیوز: با توجه به استقبال گسترده طلاب، فضلا و اساتید حوزه‌های علمیه دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه به مدت دو روز تمدید شد.
تمدیدنمایشگاه تخصصی کتاب حوزه تا 29 دی ماه
به گزارش قم نیوز، دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه که از بیست و دوم دی ماه در مجتمع فرهنگی امام خمینی قم برپا شده است با استقبال گسترده طلاب،‌ فضلا و اساتید حوزه‌های علمیه روبه‌رو شده است.

بر اساس این گزارش مسئولان برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه در همین راستا و به علت استقبال گسترده حوزه‌های علمیه سراسر کشور از این نمایشگاه، زمان برگزاری نمایشگاه که تا ۲۷ دی ماه اعلام شده بود را دو روز تمدید کردند و علاقمندان می‌توانند تا پنجشنبه ۲۹ دی ماه از دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه بازدید کنند.

دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه بیست و دوم دی ‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر حوزه‌های علمیه افتتاح شد و طی روز‌های برگزاری مسئولان مختلف حوزوی و کشوری از این نمایشگاه بازدید کردند.

آیت‌الله مقتدایی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عماد معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه سراسر کشور، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی،‌ شهردار قم و... از جمله بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب قم بودند که از نزدیک در جریان آخرین تحولات بازار نشر در حوزه دین قرار گرفتند.

ارائه تسهیلات ویژه خرید کتاب به طلاب حوزه‌های علمیه و ارائه آخرین دستاورد‌های بازار نشر کتب دینی از جمله ویژگی‌های دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه بود که باعث شد این نمایشگاه مورد توجه طلاب و روحانیون و همچنین اساتید حوزه قرار گیرد.

همچنین از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه حضور ناشران خارجی و عرضه آخرین آثار این ناشران بود که مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.5bfurhbzwiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما