چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 37561
منبع : روابط عمومی فنی و حرفه ای استان قم
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم خبر داد

ارائه بیش از 174 هزار نفر ساعت مهارت های فنی در بخش صنایع و صنوف قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم گفت: در سال گذشته ۱۷۴ هزار و ۷۷۴ نفر-ساعت آموزش های مهارتی در بخش صنایع و صنوف توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم ارائه شده است.
ارائه بیش از 174 هزار نفر ساعت مهارت های فنی در بخش صنایع و صنوف قم
به گزارش قم نیوز، احمد عطارنیا مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم اظهارداشت: در سال ۱۳۹۴ دو هزار و ۸۹۳ نفر معادل ۱۷۴ هزار و ۷۷۴ نفر- ساعت در بخش صنایع و صنوف از آموزش های مهارتی در استان قم بهره مند شده اند.

وی با اشاره به ظرفیت های شغلی صنایع و صنوف استان و همچنین ضرورت ارتقاء مهارت شاغلان در سطوح مختلف، اجرای آموزش های فنی و حرفه ای برای صنایع و صنوف را بسیار مهم و موثر بیان کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود: این آموزش ها طی بازدید های کارشناسان این بخش از صنایع و صنوف بر اساس نیاز سنجی های انجام شده ارائه گردیده، که در سال گذشته تعهد استان در این بخش ۱۷۰ هزار نفر ساعت بوده که با تلاش همکاران در این حوزه تعهدات استان ۱۰۲ درصد تحقق یافته است.

وی خاطرنشان ساخت: شاغلان در صنایع پس از فراگیری آموزش های مهارتی و اخذ نمره قبولی در آزمون های کتبی و عملی پایان دوره گواهینامه مهارتی مطابق با استاندارد بین المللی دریافت می نمایند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcb8sbf.rhbz0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما