شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 37585
منبع : خبرگزاری حوزه

انتشار نمایه« سیره عملی امام باقر(ع)» در فضای مجازی

قم نيوز : قم نیوز: در سالروز ولادت پنجمین اخترتابناک امامت و ولایت، نمایه « سیره عملی امام باقر(ع)» در فضای مجازی منتشر شد.
انتشار نمایه« سیره عملی امام باقر(ع)» در فضای مجازی
به گزارش قم نیوز، مدیر اجرایی پایگاه حوزه نت با اعلام این خبر افزود: این نمایه در قالب ۱۰ مطلب ارزشمند، کاربران را با « شمایل»، « اوصاف»، «عبادت»، « مهابت و شجاعت»، «رفتار با یاران و دیگر مردم»، «آراستگی ظاهر»، «غذا خوردن»، «میهمانی دادن»، «تجارت و کار» و « سخاوت و بخشش » این امام همام آشنا می کند.

هادی دهقان با بیان اینکه با ارائه این نمایه در دانشنامه امام محمدباقر(ع) تعداد عناوین این دانشنامه به ۲۱۷ مطلب خواندنی رسید که شامل؛ پرسش و پاسخ، چکیده مقالات، گزیده کتاب، چکیده پایان نامه می باشد و با هدف تسهیل در امر تحقیق و پژوهش محققان بر روی پایگاه حوزه قرار گرفته است.

وی بیان داشت: این دانشنامه دارای ۱۵ نمایه اصلی شامل معرفی امام، دوران امامت، اخلاق و فضایل امام، شخصیت و آثار علمی امام، توصیه‌هایی از امام، اصحاب و شاگردان و غیره است.

دهقان گفت: امام باقر(ع) از نگاه اهل بیت(ع)، امام(ع) از دیدگاه اندیشمندان، امام(ع) در آینه شعر و ادبیات، پرسش و پاسخ، کتاب و کتاب شناسی امام(ع)، امام، رسانه و اینترنت از جمله دیگر نمایه‌های دانشنامه امام محمد باقر(ع) است.

وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای استفاده از این دانشنامه گرانسنگ به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند؛

http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/۴۹۲۲

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchmmnx.23nq6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما