يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : 37607
آیت‌الله علوی گرگانی مطرح کرد

لزوم همکاری خیرین برای توسعه امکانات شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع عظام تقلید بر وحدت و همدلی بین شیعه و سنی تأکید کرد و گفت: داعش، تکفیری‌ها و وهابی‌ها تشکیل شده اند تا ما مشغول شویم و رژیم صهیونیستی و آمریکا نفس راحت بکشند.
لزوم همکاری خیرین برای توسعه امکانات شهر قم
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم، با بیان اینکه همه امور و خوبی‌ها و بدی‌ها نسبی است، اظهار کرد: همه کسانی که در نظام اسلامی مشغول خدمت هستند زحمت می‌کشند اما در این بین برخی ممتاز هستند که این سند افتخاری برای آن‌ها است که در زمان خدمت، یادگاری برایشان باقی بماند.

وی در ادامه سخنان خود خدمات و دلسوزی وزیر بهداشت را قابل تقدیر دانست و افزود: دکتر هاشمی در حوزه بهداشت و درمان موفق بوده و وزیر و مسئول خوبی برای مردم بوده است.

این مرجع تقلید با اشاره به جایگاه قم به عنوان ام‌القرای جهان تشیع خاطرنشان کرد: امروز از برکت فرمایش امام صادق(ع) در خصوص انتقال مرکزیت علوم اسلامی از نجف به قم، این شهر ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی در بخش‌های مختلف دارد.

وی تصریح کرد: متناسب با این جایگاه باید خدمات ویژه در این استان دیده شود به طوری که قم بهترین استان کشور باشد چرا که انتظارات از این خطه بالاست و نگاه دنیا به این استان است.

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر ضرورت همراهی و همکاری خیرین برای توسعه خدمات و امکانات شهر قم خاطرنشان کرد: قم با عنایت رهبری به استان تبدیل شد و اعتبار این شهر بالا رفت و این نیازمند این است که حق قم در بخش‌های عمرانی، بهداشتی و درمانی ادا شود.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdccmeq1.2bqmx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما