شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 37776
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت سالروز ولادت امام جواد(ع)

برنامه «آسمان تقوا» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف از پخش برنامه «آسمان تقوا» به مناسبت سالروز ولادت امام جواد(ع) خبر داد.
برنامه «آسمان تقوا» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی اظهار کرد: برنامه آسمان تقوا به مناسبت میلاد امام جواد(ع) تولید شده و محمد حسین آزما به عنوان تهیه‌کننده و حجت‌الاسلام محمود محققیان به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارد.

وی با بیان اینکه برنامه آسمان تقوا 29 فروردین امسال ساعت 21:25 تا 22:30 پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: مروری بر تاریخ زندگانی امام محمد تقی(ع)، زادگاه، مدت زندگی، مدت امامت و اوضاع شیعیان در عصر امامت حضرت از محورهای این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف ساماندهی سازمان وکالت، راهبردی‌ترین روش مدیریت جهانی و نقش سازمان وکالت در جلوگیری از انحرافات عقیدتی را از دیگر محورهای برنامه آسمان تقوا ذکر کرد.

وی با اشاره به برنامه روایت سخاوت گفت: حمید اشتری تهیه‌کنندگی و حجت‌الاسلام فرهاد عباسی کارشناسی این برنامه را بر عهده دارد که دوشنبه ساعت 8:40 تا 10 از رادیو معارف پخش می‌شود.

عظیمی خاطرنشان کرد: دوره‌های زندگی حضرت، اوضاع اخلاقی و فرهنگی جهان اسلام در عصر امام جواد(ع) و ریشه‌های فرهنگی و اجتماعی اندیشه‌ها و جریان‌های شبه‌معنوی در عصر امام از جمله محورهای این برنامه است.

وی عنوان کرد: این برنامه مدیریت فرهنگی و علمی امام جواد(ع) در مبارزه علمی با این جریانات را بررسی کرده و الگوهای مدیریتی امام برای عصر حاضر در برخورد با جریان‌های منحرف را تبیین می‌کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjmaet.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما