چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 38287
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله علوی گرگانی:

قم نیازمند اعتبارات بیشتر است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت:‌ قم دارای مرکزیتی بیش از استان‌های دیگر است، بنابراین بر همین اساس باید اعتبارات بیشتری به این استان اختصاص پیدا کند.
قم نیازمند اعتبارات بیشتر است
به گزارش قم نیوز،  آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای شهر قم اظهار کرد: در دوران گذشته تشکیلاتی به عنوان شورا وجود نداشت و همه امور را شهرداری پیگیری می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر در نظام جمهوری اسلامی تشکیل شد، شورا کمک‌های خوبی در زمینه پیشرفت امور شهری کرده ولی هنوز شرایط خاصی تعیین نشده که شورا و شهرداری باید در چه محدوده‌ای کار کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه شورا و شهرداری باید هر یک وظایف خود را انجام دهند و برخورد و اصطکاک نداشته باشند، گفت: کمک مادی باید در بخشی معین شود، قم دارای مرکزیتی بیش از استان‌های دیگر است، باید به این استان اهمیت و اعتبار بیشتری اختصاص پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: هنوز در دستگاه دولت نهادینه نشده که قم در عین اینکه شهر و استان کوچکی است ولی موقعیت اجتماعی و زمانی بالاتری دارد و دنیا به این استان چشم دارند، بنا بر این باید اهمیت و اعتبار بیشتری به این شهر اختصاص داده شود.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: اگر این مطلب مورد توجه قرار گیرد، بسیاری از مشکلات قم برطرف می‌شود، هر ماه پول دیرکرد پرداخت کردن، درد مردم است.

وی با بیان اینکه در بخش اعتبارات به قم باید بیشتر اهمیت دهند، گفت: در شورای شهر توجه به عامه مردم بیشتر باشد، انتظارات و توقعات به جای مردم باید جامه عمل پوشانده شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchqinx.23n66dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما