دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 38407
منبع : پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم

برخی با مانع تراشی جلوی توسعه زیرساخت های درمانی قم را می گیرند/مشکلات زیرساختی درمان قم باید برطرف شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی قم، دولت، وزارت بهداشت و مسولین کشور نگاه ویژه ای به قم دارند و امیدواریم مشکلات برطرف شوند.
برخی با مانع تراشی جلوی توسعه زیرساخت های درمانی قم را می گیرند/مشکلات زیرساختی درمان قم باید برطرف شود
به گزارش قم نیوز، دکتر ابوالفضل ایرانی خواه امروز در دیدار با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم طی سخنانی ابراز داشت: رفع مشکلات زیرساختی در قم امر بسیار مهمی است که دولت تدبیر و امید در این زمینه گام های مهمی برداشته و می کوشد تا با همه توان در این عرصه نواقص را برطرف سازد.

دکتر ایرانی خواه تصریح کرد: یکی از مسائل زیرساختی ما آغاز عملیات پروژه ساخت بیمارستان هزار تختخوابی بود که بر اساس قول رئیس جمهور این موضوع دنبال و توسط معاون اول ایشان کلنگ زنی شد.

وی ضمن تاکید بر همکاری و همدلی همه جانبه میان مسئولان استان گفت: با همدلی و همراهی می توانیم بخش عمده ای از مشکلات را برطرف کرده و در رفع مشکلات زیرساختی درمانی قم گام برداریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: متاسفانه بعضا شاهد این هستیم که در راستای انجام پروژه های عمرانی دانشگاه نه تنها تعامل و همکاری وجود ندارد بلکه با ایجاد روند طولانی بروکراسی اداری و سازمانی موانعی در مسیر انجام کارها ایجاد می شود.

دکتر ایرانی خواه گفت: متاسفانه عدم همدلی و تعامل بین سازمانی در استان موجب شده تا در اجرای کارها با انرژی بیشتری بخواهیم پروژه را دنبال کنیم و همین موضوع باعث گردیده تا پروژه های عمرانی استان در حوزه بهداشت و درمان به کندی پیشرفت داشته باشند.

وی افزود: در پروژه مهمی مثل ساخت بیمارستان هزار تختخوابی بخش خصوصی 2 هزار میلیارد تومان اعتبار و سرمایه وارد قم می کند و این در حالی است که برخی در راه اجرایی شدن این پروژه در حال سنگ اندازی هستند و باید این تفکرات و عدم همکاری ها از بین برود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: با وجود همه تلاش ها اما برخی دستگاه های استان نسبت به اجرای کار و همچنین انتظاراتی که داریم به خوبی عمل نکرده و ازنیروها و مدیران بومی قمی انتظار است فراتر از مسولیت سازمانی به مانند یک شهروند قمی دلسوزانه در راستای رفع مشکلات و موانع موجود تلاش کنند.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت و مسولین کشور برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی قم عنوان داشت: متاسفانه در برخی موارد مشاهده می شود که آن تصمیمات و اقداماتی که در سطح کلان کشوری اتخاذ شده و مطرح می شود در مرحله اجرا در استان ابتر می ماند که نمونه آن بیمارستان هزار تختخوابی و 500 تختخوابی مادر و کودک است که نباید دچار بروکراسی های اداری شود.

دکتر ایرانی خواه ضمن قدردانی ازتلاش های اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه تلاش برای به ثمر رسیدن اقدامات عمرانی دانشگاه گفت: یکی از این اقدامات همکاری شایسته و دلسوزانه مهندس صبوری در راستای اختصاص زمین به پروژه بیمارستان هزار تختخوابی بوده است که صمیمانه از ایشان تشکر می کنم.

در پایان این دیدار رئیس و معاونان دانشگاه به همراه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و معاونین وی از مکان های پیشنهادی به منظورساخت بیمارستان مادر و کودک بازدید کردند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbzabf.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما