سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 38440
منبع : خبرگزاری فارس
نایب‌ رئیس هیأت گلف استان قم:

رقابت‌های گلف بانوان در کویر قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نایب‌ رئیس هیأت گلف استان قم از برنامه‌ریزی این هیأت ورزشی برای برگزاری رقابت‌های گلف قهرمانی بانوان در کویر قم خبر داد.
رقابت‌های گلف بانوان در کویر قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، فاطمه ضرغام امروز  گفت: برای روز پنجشنبه برگزاری همایش فرهنگی ورزشی ویژه بانوان و دختران دانشجو را به همت دانشگاه آزاد سالامی واحد قم با همکاری هیأت‌های گلف و کوهنوردی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: امسال یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های هیأت گلف استان قم در برنامه‌‌های پیش‌بینی شده ویژه فصل بهار، برگزاری همایش عمومی با ورزش‌های متنوعی همچون کویرنوردی و مسابقه گلف در کویر و تالاب معصومیه قم ویژه دانشجویان بخش پسران با حضور گسترده‌ علاقمندان به ورزش بود.

نایب‌ رئیس هیأت گلف استان قم اضافه کرد: برنامه‌ریزی هیأت گلف در تقویم ورزشی سال جاری در دو بخش قهرمانی و همگانی صورت گرفته است، زیرا ورزش گلف به عنوان یکی از رشته‌هایی است که زمینه رشد و ترویج ورزش همگانی در آن به وفور وجود دارد.

ضرغام خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری همایش کویرنوردی و گلف ویژه دانشجویان پسر قم به همت دانشگاه آزاد واحد قم با همکاری این هیأت، در نظر داریم به منظور ترویج این ورزش پرنشاط و در راستای کشف و شکوفایی استعدادهای این رشته، همایش همگانی ویژه بانوان گلف‌باز را با همکاری مجدد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم روز پنجشنبه هفته جاری برگزار کنیم.

وی ادامه داد: داشتن ارتباطی هدفمند با مراکز دولتی و به خصوص مراکز آموزشی از جمله دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فرصت خوبی است که زمینه کشف استعدادهای رده‌های سنی مختلف را فراهم می‌کند و پایه‌گذار تحول گلف قم و رشته‌های زیرمجموعه آن نظیر مینی‌گلف و وودبال خواهد بود.

نایب‌ رئیس هیأت گلف استان قم تصریح کرد: برای این منظور مربیانی از سوی هیأت گلف استان قم برای اجرای طرح استعدادیابی در همایش روز پنجشنبه بانوان دانشجوی قم حضور خواهند داشت تا علاوه بر آموزش به شرکت کنندگان در این همایش، به کشف استعداد‌های این رشته بپردازند.

ضرغام خاطرنشان کرد: در طول سال باید چند اعزام به رقابت‌های لیگ و پیکارهای گلف و مینی‌گلف قهرمانی کشور انجام دهیم، اجرای این‌گونه برنامه‌های همگانی، گام بلندی برای شناسایی و همچنین پرورش ورزشکاران نخبه گلف به منظور درخشش در عرصه قهرمانی این رشته است.

وی از برنامه‌ریزی این هیأت برای آموزش گلف در قم خبر داد و افزود: در سال قبل دوره‌های آموزشی متنوعی در رشته مینی‌گلف در هر دو بخش بانوان و آقایان برگزار کردیم و امسال نیز در نظر داریم این آموزش‌ها را به شکل وسیع‌تری در استان و همچنین بخش‌های تابعه برگزار کنیم.

نایب‌ رئیس هیأت گلف استان قم درباره همایش گلف بانوان در کویر که پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، گفت: فراخوان حضور در این همایش به دانشگاه‌ها و اماکن ورزشی قم ارسال شده است و با هماهنگی نماینده دانشگاه آزاد واحد قم مقرر شد این همایش در کویر قم برگزار شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciu5ap.t1av52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما