شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 3860
مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد:

نظام ولایت فقیه در امتداد حرکت پیامبر اکرم(ص)

قم نيوز : قم نیوز: مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: انقلاب اسلامی و نظام ولایت فقیه در امتداد حرکت پیامبر اکرم(ص) و انبیای الهی است.
نظام ولایت فقیه در امتداد حرکت پیامبر اکرم(ص)
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام جلال رضوی‌مهر امروز ضمن تسلیت سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: بشریت همواره تا قیامت نیازمند انوار تابناک و صفات رسول خدا (ص) بوده و آیات قرآنی وجود پیامبر اکرم (ص) را به عنوان اسوه حسنه معرفی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: رسول خدا (ص) در حقیقت پیامبر رحمت للعالمین است و همان طور که در قرآن معرفی شده، پیامبر دلسوز و رئوف نسبت به مومنان است.

مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) دارای صفات و ویژگی‌های فراوانی بود که هر کدام از آن ها معنای وسیع و مفاهیم بلند را در بشریت و فطرت‌ها القا کرده است.

وی با اشاره به صفات پسندیده رسول خدا (ص) گفت: این امر که سلمان و ابوذر از راه‌های دور نقاط به مدینه هجرت می‌کنند، نشان‌دهنده خلق نیکوی رسول‌الله (ص) بود که اصحاب و یارانش با هر ملیت و مذهب خود را به وی رساندند.

رضوی‌مهر خاطرنشان کرد: وحی قرآن به راحتی به دست مسلمانان نرسیده و از روز آغازین وحی بر قلب پیامبر(ص)، خشونت‌طلب‌ها، دشمنان خدا و کسانی ‌که از صلح و آرامش بیزاری می‌جستند با قرآن مخالفت کردند، زیرا قرآن کانون محبت‌ها و دوستی‌هاست.

وی عنوان داشت: قرآن هرگز اجازه نمی‌دهد پیروانش در ظلم و تحقیر قرار گیرد، ولی پیامبر اکرم (ص) همه مصائب را تحمل کرد و مجبور به هجرت شد.

مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سقیفه از فتنه‌هایی بود که متاسفانه سبب تفرقه بین مسلمانان شد، گفت: اگر مسلمانان گوش به سخنان پیامبراکرم(ص) فرا دهند و از قطب الهی و محور انسجام بهره ببرند، هرگز به فتنه‌ها و جریان‌های مخالف توحیدی، افکار و عقاید انحرافی وصل نخواهند شد.

وی یادآور شد: مرام و راه ما، راه رسول اکرم(ص) بوده که تضمین کننده بهشت است و ما باید در برابر گفته رسول خدا(ص) لبیک گوییم و التزام عملی داشته باشیم و بدانیم انقلاب اسلامی و نظام ولایت فقیه در امتداد حرکت پیامبر اکرم(ص) و انبیای الهی است.

رضوی‌مهر به توطئه‌چینی‌های دشمنان علیه رسول خدا (ص) اشاره کرد و افزود: امروز دشمن با اشکال گوناگون این امر را پیگیری می‌کند که پیام‌های رسول گرامی اسلام (ص) به نسل‌ها نرسد و لابی صهیونیسم و نظام سلطه در این حوزه به دنبال حریم‌شکنی رسول اکرم (ص) است.

وی ادامه داد: صهیونیسم مخالف صلح، مهرورزی، دوستی و انسجام در بشریت بوده و بنابراین با کاریکاتورهای موهن، فیلم‌ها و نمایش‌های مستهجن دل مسلمانان را آزرده و دسیسه‌هایی همچون سقیفه و حرکت‌های مرموزانه ابوسفیان صفت‌ها را طرح‌ریزی می‌کند.

مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان داشت: امید است با تاسی بر محوریت پیامبر اکرم(ص) بتوانیم دوباره نسیم نفس مقدس پیامبر(ص) را درک کرده و انسجام و یکپارچگی در بین ما ایجاد شود و بدانیم همه فرقه‌های اسلامی، دشمن مشترکی به نام صهیونیسم، استکبار و آمریکا دارند و از شیطنت‌ها و توطئه‌های آنها نباید غافل بود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.qapct1avubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما