پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 38704
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

صدور مجوز براي بيش از ۵۰ ايستگاه صلواتي در محدوده بلوار پيامبر اعظم

قم نيوز : قم نیوز: سيد امير سامع معاون شهردار قم از صدور مجوز براي بيش از ۵۰ ايستگاه صلواتي در محدوده بلوار پيامبر اعظم ويژه نيمه شعبان خبر داد.
صدور مجوز براي بيش از ۵۰ ايستگاه صلواتي در محدوده بلوار پيامبر اعظم
به گزارش قم نیوز، سيد امير سامع در جلسه ستاد نيمه شعبان كه در دفتر معاون امور زائران استانداري قم برگزار شد، با اشاره به خدمات شهرداري قم در ايام نيمه شعبان اظهار كرد: ۱۰ كميته و ۱۲ ستاد اجرايي پشتيباني و هدايت ۱۲ پاركسوار را به طور عملي در منطقه مسجد مقدس جمكران به عهده دارند.

وي با اشاره به آماده‌سازي پاركينگ‌ها و پاركسوارها گفت: حدود ۱۴۰ هكتار فضا آماده شده، ورودي و خروجي براي آنها تعريف شده و تابلوهاي اطلاع‌رساني پيش از پاركينگ‌ها نصب شده و فضاسازي فرهنگي در ورودي پاركينگ صورت گرفته است.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم خاطرنشان كرد: معرفي شماره پاركينگ و نام با يك رنگ خاص انجام شده، بيش از ۱۰۰ هزار نقشه آماده شده كه در ورودي پاركينگ‌ها بين اتوبوس‌ها و خودروها توزيع مي‌شود.

وي با اشاره به ديگر اقدامات انجام شده گفت: روشنايي به ميزان مناسبي فراهم بوده و سرويس‌هاي بهداشتي آماده است، حداقل ۱۲ غرفه توزيع مايحتاج زير نظر سازمان ميادين در پاركسوارها وجود دارد.

سامع عنوان كرد: مجوز براي بيش از ۵۰ ايستگاه صلواتي در محدوده بلوار پيامبر اعظم صادر شده آسفالت و خط‌كشي كف پاركينگ‌ها صورت گرفته است.

وي استقرار خودروهاي آتش‌نشاني، آذين‌بندي و چراغاني در كل شهر به ويژه بلوار پيامبر اعظم و فضاي اطراف مسجد جمكران، نصب بنر داخل پاركينگ‌ها، حضور پرسنل شهرداري در ايستگاه‌هاي صلواتي و ارائه خدمات نظافت را از ديگر اقدامات ذكر كرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbazbf.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما