?>?> تامين ۱۲۰۰ چشمه سرويس بهداشتي در محدوده مسجد مقدس جمكران | قم نیوز
شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 38793
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تامين ۱۲۰۰ چشمه سرويس بهداشتي در محدوده مسجد مقدس جمكران

قم نيوز : قم نیوز: سيد محسن ميرهادي مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم گفت: امسال حدود هزار و ۲۰۰ چشمه سرويس بهداشتي در محدوده و مسيرهاي منتهي به مسجد مقدس جمكران در ايام نيمه شعبان تامين شده است.
تامين ۱۲۰۰ چشمه سرويس بهداشتي در محدوده مسجد مقدس جمكران
به گزارش قم نیوز، سيدمحسن ميرهادي با اشاره به تدابير مديريت شهري در نيمه شعبان، اظهار كرد: با توجه به وزش باد و گرد و غبار، آماده سازي پاركينگ ها و پاركسوارها زودتر صورت گرفت و با مازوت پاشي سعي كرديم تا مشكل كمتري براي زائرين به وجود آيد.

وي با اشاره به وسعت كار در محدوده مسجد مقدس جمكران، خاطرنشان كرد: به همين جهت ۱۰ كميته و ۱۲ ستاد در شهرداري تشكيل شده است و بين مناطق تقسيم كار شده و هر پاركينگ و پاركسوار در اختيار مناطق شهري قرار گرفته است.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم با اشاره به تامين سرويس هاي بهداشتي در طول مسير و پاركينگ‌هاي مسجد مقدس جمكران افزود: حدود هزار و ۲۰۰ چشمه سرويس بهداشتي سيار آماده شده است.

وي اطلاع رساني با ارائه كارت هاي رنگي به زائرين را مورد توجه قرار داد و گفت: نيروهاي شهرداري نيز براي اطلاع رساني مناسب به مردم و زائرين آموزش داده شده اند.

ميرهادي بلوك بندي پاركسوارها و پاركينگ‌ها براي دسترسي راحت تر مردم را مورد توجه قرار داد و گفت: مسيرهاي منتهي به جمكران از ورودي‌هاي شهر مشخص شده است.

وي ايجاد مسيرهاي دسترسي جديد از خيابان ظهور و بلوار انتظار براي كاهش بار ترافيكي مسيرهاي منتهي به مسجد مقدس جمكران را يادآور شد و گفت: در زمينه تامين ايمني در ايام نيمه شعبان نيز استقرار نيروهاي آتشنشاني در محدوده مسجد مقدس جمكران را داريم.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم با اشاره به تامين آب آشاميدني خنك براي مردم ايجاد غرفه‌هاي تامين مايحتاج مردم، افزود: ۱۶ اكيپ سد معبر نيز در اين چند روز روند جلوگيري از سد معبر و تكدي گري را مديريت مي كنند.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjtaet.uqeohzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما