دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : 3897

ورزشکار قم در رشته پرتاب وزنه رکورد زد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از موفقیت پرتاب گر قمی در کسب حد نصاب پرتاب وزنه تیم ملی دو و میدانی کشورمان خبر داد.
ورزشکار قم در رشته پرتاب وزنه رکورد زد
به گزارش قم نیوز، علی رضایی تصریح کرد: رهاورد ورزشکاران اعزامی هیئت دو و میدانی استان قم به رقابت‌های انتخابی تیم ملی دو و میدانی داخل سالن، کسب مقام قهرمانی رشته پرتاب وزنه توسط یکی از چهره‌های با استعداد دو و میدانی قم بود.

وی ادامه داد: در جریان رقابت های انتخابی تیم ملی دو و میدانی داخل سالن کشورمان که با شرکت برترین های مواد مختلف این رشته ورزشی از استان‌های سراسر کشور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، ورزشکار ارزنده قم در رشته پرتاب وزنه نام قم را بلند آوازه کرد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: این پرتاب گر جوان و قدرتمند، محمدحسین اسکندری است که در جریان رقابت های انتخابی تیم ملی دو و میدانی داخل سالن کشورمان در ماده پرتاب وزنه موفق به کسب حد نصاب تیم ملی و شکستن رکورد شخصی شد.

وی یادآور شد: در پایان رقابت‌های رشته پرتاب وزنه انتخابی تیم ملی دو و میدانی داخل سالن کشورمان در تهران، محمد حسین اسکندری توانست با پرتاب وزنه به میزان ۱۸ متر و ۷۲ سانتیمتر، عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص دهد.

رضایی بیان داشت: اسکندری در این ماده ضمن کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های پرتاب وزنه انتخابی تیم ملی دو و میدانی داخل سالن کشورمان، توانست حد نصاب تیم ملی در این رشته را نیز از آن خود کرده و رکورد شخصی خود در این رشته را نیز ارتقاء دهد که این اتفاقات، موفقیت این قهرمان ارزنده دو و میدانی قم در پایان پیکارهای انتخابی تیم ملی را دو چندان می کند.

وی عنوان داشت: در پایان رقابت های رشته پرتاب وزنه انتخابی تیم ملی دو و میدانی داخل سالن کشورمان در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران، مهدی شاهرخی از استان لرستان با ۷۲ سانتیمتر کمتر نسبت به رکورد اسکندری در جایگاه دوم ایستاد و مهدی صابری از تیم اصفهان با ۱۶ متر و ۸۱ سانتیمتر عنوان سوم این رشته را از آن خود کرد.

وی تصریح کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی داخل سالن مردان کشور به منظور شناخت ترکیب نهایی تیم ملی دو و میدانی داخل سالن کشورمان برای اعزام به مسابقات داخل سالن قهرمانی مردان آسیا در کشور چین، به انجام رسید.

رضایی بیان داشت: یکی از اتفاقات مهم در جریان رقابت های انتخابی تیم ملی دو و میدانی داخل سالن کشورمان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین، شکستن رکوردها و ارتقای حد نصاب‌ها در مواد مختلف بود که اتفاقا در بین ۱۱ رکوردی که در مواد گوناگون ارتقاء پیدا کرد، محمدحسین اسکندری در ماده پرتاب وزنه یکی از افتخارآفرینان استان قم بود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.3apct1avybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما