دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 40976
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

فراخوان جذب سرمايه گذاري براي احداث كارخانه زباله سوز

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم از انتشار فراخوان جذب سرمايه گذاري براي احداث كارخانه زباله سوز در سايت زباله شهر قم خبر داد.
فراخوان جذب سرمايه گذاري براي احداث كارخانه زباله سوز
به گزارش قم نيوز، سيدامير سامع با تاكيد بر اينكه دو پروژه مهم در بحث مديريت پسماند در حال پيگيري مي باشد، گفت: موادي كه قابل استفاده مجدد نيستند را سعي داريم تبديل به انرژي كنيم و با ايجاد كارخانه زباله سوز اين كار امكانپذير خواهد بود.

وي با بيان اينكه فراخوان جذب سرمايه گذاري براي احداث كارخانه زباله سوز در شهر منتشر شده است، گفت: مشاركت كنندگان در اين پروژه مي توانند پس از احداث كارخانه نسبت به عرضه انرژي حاصله از آن به شركت هاي متولي اقدام كنند و هزينه آن را نيز دريافت كنند.

سامع افزود: همچنين براي پسماند ميوه ها و... پروژه هاضم را در دستور كار داريم و از گاز حاصله از آن مي توانيم برق توليد نماييم كه در مراحل انتشار جذب مشاركت هستيم.

وي با اشاره به خطرات پسماند براي محيط زيست خاطرنشان كرد: با اجراي اين پروژه ها گام هاي مهمي مي تواند در راستاي كاهش خطرات زيست محيطي برداشت.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم با تاكيد بر عزم مديريت شهري بر توسعه زيرساخت هاي مديريت پسماند تصريح كرد: در اين زمينه سعي داريم با بهبود امكانات اين بخش از دفن زباله و اثرات مخرب زيست محيطي آن جلوگيري كنيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfv1dj.w6dxeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما