قم نيوز : قم نیوز: مدیركل امور بانوان استانداری قم گفت: این اداره كل برنامه های متنوعی را به مناسبت دهه مبارك فجر تدارك دیده است.
اداره كل امور بانوان استانداری قم برنامه های متنوعی را برای دهه فجر تدارك دیده است
به گزارش قم نیوز، معصومه ظهیری  اظهار داشت: اداره كل اموری بانوان استانداری در قالب كمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر برنامه‌های متنوعی را برای این ایام در نظر گرفته است.

وی افزود: برنامه‌های این كمیته همزمان با سالگرد ورود امام خمینی(ره) به كشور با حضور دفاتر بانوان استان در مراسمات حرم مطهر و همچنین حضور در بیت امام راحل آغاز خواهد شد.

وی گفت: عصر روز چهارشنبه نیز نمایشگاه شكوه انقلاب با حضور اقشار مختلف بانوان در بوستان نرگس افتتاح می شود.

مدیركل امور بانوان استانداری قم با بیان اینكه نمایشگاه شكوه انقلاب از ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه برای حضور عموم مردم باز است، گفت: در این نمایشگاه برنامه‌های متنوع ایستگاه نقاشی، ایستگاه ورزش و اجرای مسابقات مفرح و شاد را خواهیم داشت.

ظهیری خاطرنشان كرد: در روز سوم دهه فجر هم دعای پرفیض ندبه با مشاركت حوزه‌های علمیه خواهران، بسیج و ارگان‌های دیگر در جوای مزار شهدای گمنام در كوه خضر نبی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نشست نخبگان و برگزیدگان استان و نشست صمیمانه با هنرمندان نیز در روزهای ۱۶ و ۱۸ بهمن همزمان با این ایام الله مبارك در سالن شهید آوینی اداره كل ارشاد استان برگزار می شود.

وی از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان خبر داد و افزود: این جشن بزرگ با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی حجت‌الاسلام  ماندگاری برپا خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.o0o2yt0fsa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما