چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 41834
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم مطرح کرد

مشارکت بیش از 500 نفر در اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان مدیریت و برنامه استان قم از مشارکت بیش از 500 نفر در اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان یاد کرد و گفت: حدود 40 نفر از این نیروها در 5 ستاد مرکزی سرشماری مستقر می‌شوند.
مشارکت بیش از 500 نفر در اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان قم
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی ظهر امروز در ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم مهرماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: در این مرحله از سرشماری مردم می‌توانند تا 24 مهرماه به صورت اینترنتی پرسشنامه این مرحله از سرشماری را پاسخ دهند.

وی به برخی از ظرفیت‌های استان قم اشاره کرد و افزود: امیدواریم با توجه به اینکه میزان ضریب نفوذ اینترنت در میان خانواده‌های قمی نسبت به میانگین کشوری بیشتر است مردم قم نسبت به استان‌های دیگر در مرحله نخست سرشماری مشارکت گسترده‌تری داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه استان قم از مشارکت بیش از 500 نفر در اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان قم یاد کرد و گفت: نزدیک به 40 نفر از این نیروها در پنج ستاد مرکزی سرشماری مستقر می‌شوند و دیگر افراد به عنوان نیروی اجرایی در سطح استان فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه آمارگیران از 25 مهرماه تا 25 آبان‌ماه با مراجعه به درب منازل برای تکمیل سرشماری اقدام می‌کنند، تصریح کرد: خانواده‌ها در صورت ثبت‌نام اینترنتی فقط کدهای رهگیری خود را به ماموران ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjxoex.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما