سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 41971
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

ضرورت تعيين تكليف مطالبات شهرداري از دستگاه‌ها تا هفته آينده

قم نيوز : قم نیوز: رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان قم گفت: مديران شهري بايد با حفظ دارايي‌هاي شهرداري به دنبال دريافت طلب خود از مراكز و دستگاه‌هاي استاني و تهاتر بدهي‌ها باشند و نهايت تا هفته آينده ميزان اين مبلغ را مشخص كنند.
ضرورت تعيين تكليف مطالبات شهرداري از دستگاه‌ها تا هفته آينده
به گزارش قم نیوز، سيد حسن رضوي در دوازدهمين نشست ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي استان قم كه در تالار امام جواد(ع) استانداري برگزار شد، با بيان اينكه دستگاه‌هاي اجرايي بايد اقدامات خود در راستاي اجراي مصوبات ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي را در هر نشست گزارش دهند، اظهار كرد: مقدمات ايجاد قرارگاه مردمي اقتصاد مقاومتي با محوريت بسيج و حوزه‌هاي علميه درحال انجام است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان قم از بدهي‌هاي شهرداري قم به بانك‌ها ياد كرد و گفت: مديران شهري بايد با حفظ دارايي‌هاي شهرداري به دنبال دريافت طلب خود از مراكز و دستگاه‌هاي استاني و تهاتر بدهي‌ها باشند و نهايت تا هفته آينده ميزان اين مبلغ را مشخص كنند؛ اداره‌كل راه و شهرسازي، مركز خدمات حوزه‌هاي علميه و اداره‌كل آموزش و پرورش مبالغ قابل توجهي را به شهرداري بدهكار هستند.

وي با تاكيد بر اينكه تحقق اركان اقتصاد مقاومتي بدون افزايش بهره‌وري از ظرفيت‌هاي موجود امكان‌‎پذير نيست، مطرح كرد: مسؤولان بايد با هماهنگي يكديگر در راستاي بهره‌برداري از ظرفيت‌هاي استان گام بردارند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb89ba.rhb8zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما