سه شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : 419
استاندار قم در ديدار مسؤلان انجمن تالاسمی:

بيماران تالاسمی نيازمند بيمه های حمايتی هستند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در ديدار مسؤلان انجمن تالاسمی استان قم بر لزوم حل مشكلات بيماران تالاسمی به ويژه بيمه اين بيماران تاكيد كرد.
بيماران تالاسمی نيازمند بيمه های حمايتی هستند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمين محمد حسين موسی پور در ديدار مسؤلان انجمن تالاسمی استان قم طی سخنانی با قدردانی از تلاش های اين انجمن در جهت حمايت مادی و معنوی از بيماران تالاسمی تصريح كرد: هر قدمی كه از روي خلوص نيت براي رفع مشكلات جامعه و رنج و اندوه از انسانی برداشته شود اقدامی بسيار ارزشمند و مورد عنايت خداوند متعال قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به مشكلات بيماران خاص به ويژه بيماران تالاسمی گفت: اين گروه از بيماران به سبب نوع بيماری و هزينه های سنگين درمان، نيازمند مراقبت های مستمر و حمايت های ويژه می باشند.

استاندار قم با تاكيد بر لزوم توجه به پيش بينی و اجرای طرح ها و اقدامات حمايتی قانونی در جهت حل مشكلات اين بيماران در درازمدت خاطرنشان كرد: بيمه بيماران تالاسمی از جمله نيازهای ضروری اين قبيل بيماران محسوب می شود كه لازم است موضوع از طريق مبادي ذيربط پيگيری و اجرايی شود.

حجت الاسلام والمسلمين موسی پور با اشاره به نقش حمايتی انجمن ها و مؤسسات خيريه گفت: بايد انجمن تالاسمی استان قم با همفكری ساير نهادهای حمايتی، زمينه سازماندهی و جلب مشاركت های مردمی به اين بيماران را فراهم كند.

در ابتدای اين ديدار مدير عامل انجمن تالاسمی استان قم گزارشی از فعاليت ها و اقدامات اين انجمن ارائه داد.

لازم به توضيح است استان قم ۱۶۵ بيمار مبتلا به تالاسمی ماژور دارد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdchtwnkd23nz.ft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما