شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب : 1359

درخواست‌های عجیب مردم از استاندار قم!

قم نيوز : مردم بخش‌های مختلف استان قم، درخواست‌های جالبی از استاندار قم، حجت الاسلام موسی پور داشته‌اند که ذکر برخی از آنها خالی از لطف نیست.
استاندار قم، حجت الاسلام و المسلمین موسی پور در بازدید از بخش خلجستان
استاندار قم، حجت الاسلام و المسلمین موسی پور در بازدید از بخش خلجستان
به گزارش قم نیوز، استاندار قم که از هنگام تصدی این مسئولیت، توجه ویژه‌ای به بخش‌های مختلف قم داشته است؛ با درخواست‌های عجیب و در عین حال جالبی مواجه شده است. این درخواست‌ها که در خلال سفرهای متعدد استاندار برای پی گیری مسائل این بخش‌ها مطرح شده است، به عنوان مطالب جالب توجه در بین خبرنگاران نقل می شود.

از جمله این موارد، درخواست تهیه آسانسور برای مدرسه ابتدایی یکی از بخش‌های قم بوده است. در نامه‌ای که برای این درخواست به استاندار قم نوشته شده است، آمده است که ما در مدرسه خودمان هیچ کمبودی نداریم اما از آنجایی که بالا و پایین رفتن در طبقات مدرسه، دانش آموزان را خسته می کند، لطفا برای احداث آسانسور بودجه اختصاص داده شود!

از دیگر درخواست‌های جالب از استاندار، همچنین می‌توان به درخواست ساخت اتاق عمل قلب در مرکز خدمات درمانی خلجستان اشاره کرد که یکی از شهروندان از استاندار داشته است.

درخواست برای حضور شبانه روزی دکتر متخصص در همین مرکز نیز از دیگر درخواست های جالب مردم بخش های قم بوده است که استاندار قم با آن‌ها مواجه است.

با نگاهی به این درخواست‌ها به نظر می رسد که سطح خدمات در بخش‌ها بسیار بالاتر از مرکز استان است و در عین حال توقعات مردم بخش ها به سطح خوبی رسیده است و دیگر به دنبال مسائل ساده نیستند!
https://qomnews.ir/vdcj.ievfuqethsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما