شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 42063
منبع : خبرگزاری تسنیم
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قم:

رتبه کنکور سراسری استان قم به رتبه ۳ کشور ارتقاء یافت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قم گفت: استان قم در ۳ سال گذشته در کنکور سراسری رتبه ۱۱ و در دو سال گذشته رتبه ۵ را کسب کرده و امسال به رتبه ۳ ارتقاء یافت.
رتبه کنکور سراسری استان قم به رتبه ۳ کشور ارتقاء یافت
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا شیخ‌الاسلام در مراسم بازگشایی مدارس که صبح امروز در هنرستان شهید صباری قم برگزار شد، با تبریک آغاز سال تحصیلی سال 96-95 اظهار داشت: آموزش‌وپرورش استان قم مفتخراست که در طول هشت سال دفاع مقدس 1000 شهید دانش‌آموز و فرهنگی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا افزود: برای نخستین بار زنگ مهر در استان قم در یک هنرستان به صدا درآمده است، امید است دانش آموزان در راستای فراگرفتن علم با آموزش‌هایی که خواهند دید به کشور خدمت کنند.

شیخ‌الاسلام بابیان اینکه کمک‌های ارزنده‌ای دانش آموزان برای توسعه کشور در تمام زمینه‌ها خواهند داشت، گفت: استان قم در سه سال گذشته در کنکور سراسری رتبه 11 و در دو سال گذشته رتبه 5 را کسب کرده و امسال این رتبه در مجموعه 32 به رتبه 3 ارتقا یافت.

وی بابیان اینکه اگر عنایت خیران و مسئولان در سطح استان نبود این توفیق حاصل نمی‌شد، افزود: امروز در استان قم نزدیک به 235 هزار دانش‌آموز در 1400 کد واحد آموزشی داریم آمار شاغلین در آموزش و پرورش 15 هزار نفر هستند که در مجموعه آموزش‌وپرورش انجام‌وظیفه می‌کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم بیان کرد: در سه سال گذشته احترام به والدین  یک دغدغه اصلی بود از این رو شعار نماز، قرآن و احترام به پدر و مادر در سرلوحه آموزش‌وپرورش استان قرار گرفت امروز در مدارس به دانش آموزان گفته می‌شود که اگر عزت دنیا و آخرت را می‌خواهید خضوع و فروتنی در برابر پدر و مادر خود داشته باشید، شعار امسال نیز تلاش، کارآفرینی و احترام به پدر و مادر خواهد بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcex78e.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما