شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : 4296
مدیركل آموزش و پرورش قم:

شكوفه های انقلاب اسلامی بیش از گذشته درجهان رویده اند

قم نيوز : قم نيوز: مدیركل آموزش و پرورش قم گفت: شكوفه ها و جوانه های انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری در حال رشد و باروری در جهان هستند.
شكوفه های انقلاب اسلامی بیش از گذشته درجهان رویده اند
به گزارش قم نيوز، محمدحسین امین جعفری روز شنبه در مراسم افتتاح و كلنگ زنی پروژه های آموزشی قم در دهه فجر اظهار داشت: بیداری اسلامی ایجاد نمونه بارزی از استمرار انقلاب اسلامی در دنیا است.

وی با بیان اینكه مهم ترین مشخصه انقلاب اسلامی الهام پذیری آن از نهضت امام حسین است، تصریح كرد: انقلاب اسلامی ثمره فداكاری های كسانی است كه زندان ها، شكنجه ها و سیاه چاله های رژیم شاه را تجربه و یا به شهادت رسیده اند.

وی با اشاره به پروژه مجتمع آموزشی و پرورشی امام خمینی اظهار داشت: در این مجتمع یك هزار و ۶۰۰ دانش آموز در بیش از پنج واحد آموزشی به صورت گروهی تحت نظر هستند.

امین جعفری اضافه كرد: در این شیوه اداره، یك مدیر مسوولیت همه مدارس را برعهده دارد و مدیران هر كدام از مدارس به عنوان معاونان وی در قسمت های مختلف فعالیت می كنند.

امین جعفری خاطر نشان كرد: مزیت این روش استفاده بهینه از فضاهای آموزشی و بویژه كاربری و بهره گیری مفید از آنها در مواقع اوقات فراغت دانش آموزان است.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.oq0a2bqiela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما