سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 3723
مدیركل آموزش و پرورش قم:

قم رتبه ممتاز شوراهای آموزش و پرورش كشور را كسب كرد

قم نيوز : قم نیوز: مدیركل آموزش و پرورش قم گفت: شورای آموزش و پرورش استان در ارزیابی سال 89 رتبه ممتاز كشوری را به دست آورده است.
قم رتبه ممتاز شوراهای آموزش و پرورش كشور را كسب كرد
به گزارش قم نیوز، محمد حسین امین جعفری دوشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش در تالار امام رضا(ع) استانداری قم افزود: این شورا تاكنون توانسته برنامه ها و اقدامات ارزشمندی را در راستای ارتقاء شاخص های كمی و كیفی آموزشی و تربیتی انجام دهد.

وی خاطرنشان كرد: تاكنون ۵۶ جلسه شورای آموزش و پرورش در استان، شهرستان و بخش های استان برگزار شده كه طی آن ۲۲۲ مصوبه به تصویب رسیده كه بیش از ۹۰ درصد مصوبات این شورا اجرایی شده است.

مدیركل آموزش و پرورش قم گزارشی از برخی اقدامات این اداره كل طی یكسال گذشته را ارایه كرد و گفت: كیفیت بخشی به آموزشهای مقاطع مختلف تحصیلی همواره مورد دغدغه مسوولان امر بوده كه در این رابطه درصد مناسبی از آموزشها بهبود یافته است.

وی با اشاره به گرایش دانش آموزان به آموزشهای فنی و حرفه ای را مورد توجه قرار داد و گفت: اكنون ۴۶ درصد از دانش آموزان به هنرستان ها هدایت شده و بسیار تمایل دارند تا پیش از اتمام تحصیلات خود، در یكی از رشته ها مهارت لازم را كسب كرده باشند.

امین جعفری همچنین با اشاره به كسب رتبه نخست علمی دانش آموزان قمی در كنكور سراسری، تصریح كرد: استان قم در جذب دانشجویان بومی رتبه پنجم كشوری را داشته و در سال گذشته دانشجویان زیر رتبه ۱۰۰۰ مورد تجلیل قرار گرفتند.

در پایان جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم، حجت الاسلام و المسلمین موسی پور استاندار قم بهمراه اعضای این شورا با اهدای لوح تقدیر از سوی وزیر آموزش و پرورش كشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.x9wrak9uwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما