دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : 4364

همایش تجلیل از فعالان عفاف و حجاب در استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نيوز: همایش تجلیل از فعالان عفاف و حجاب روز یكشنبه با حضور مسوولان آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و معلمان مدارس قم در مجتمع فرهنگی تربیت این استان برگزار شد.
همایش تجلیل از فعالان عفاف و حجاب در استان قم برگزار شد
به گزارش قم نيوز،‌ محمدحسین امین جعفری، مدیركل آموزش و پرورش قم در این همایش گفت: وظیفه آموزش و پرورش، آگاه سازی جوانان از عواقب بدحجابی و ارایه مشاوره های صحیح برای هدایت جوانان در مسیر آموزه های الهی است.

وی با بیان اینكه ترویج عفاف و حجاب با معرفت به خداوند و معارف اسلامی تحقق می پذیرد، افزود: خانواده ها باید با تمام توان خویش از همان كودكی ایمان و شناخت به خدا و معاد را در دل و جان فرزندان خویش رسوخ دهند تا به بی راهه كشانده نشوند.

وی ادامه داد: جوانان مسلمان تنها با ایمان به خدا و تقوای الهی می توانند در مقابل وسوسه های شیطانی ایستادگی كنند.

امین جعفری ضمن تبریك ایام الله دهه فجر، بیان كرد: پیروزی انقلاب اسلامی به زنان ایران ارزش داد و باعث رشد و تعالی آنان شد.

وی افزود: بعد از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی شاهد هستیم كه زنان در همه عرصه های جامعه ورود پیدا كرده اند و با حفظ عفاف و حجاب و پیمودن مسیر اهل بیت، فرزندانی را تربیت كرده اند كه افتخارات زیادی برای كشور به ارمغان آورده اند.

همایش تجلیل از فعالان حجاب و عفاف روز یكشنبه با حضور آیت الله محی الدین حائری شیرازی، عضو مجلس خبرگان رهبری، تعدادی از مسوولان آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و مربیان مدارس قم در مجتمع فرهنگی تربیت برگزار شد.

در پایان این مراسم به تعدادی از فعالان عفاف و حجاب در مدارس استان قم لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.qa5ct1ap5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما