يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 4308
مدیر كل تعاون، رفاه و اموراجتماعی قم:

29 هزار فرصت شغلی به كارجویان استان معرفی شد

قم نيوز : قم نيوز: مدیركل تعاون، رفاه و امور اجتماعی گفت: در 10 ماه گذشته 29هزار فرصت شغلی به كارجویان استان كه در مراكز كاریابی ثبت نام كرده بودند معرفی شده است.
29 هزار فرصت شغلی به كارجویان استان معرفی شد
به گزارش قم نيوز،  حسن رحمانی شنبه شب در جمع اتحادیه های كارگری استان قم در مركز فقهی ائمه اطهار، خاطرنشان كرد: با توجه با اینكه ۱۸ هزار و ۴۰۰ نفر متقاضی در این مراكز كاریابی ثبت نام كردند و ما بیش از یك ونیم برابر بیشتر از متقاضیان، فرصت شغلی تعریف كردیم.

وی همچنین گفت: در سال جاری نیز یك هزار و ۳۰۰ مشاوره شغلی در هسته مشاوره اداره تعاون قم برای كمك به اشتغال استان انجام شده است.

وی ادامه داد: یك هزار و ۱۰۰ نفر نیز در استان قم در زمینه كارآموزی آموزش دیده اند.

رحمانی با اشاره به فعالیت تعاون در بخش مسكن نیز گفت: هم اكنون ۷۰۰تعاونی در عرصه مسكن فعال بوده و ۱۸ هزار واحد از مسكن مهر استان را تامین كردند.

وی كمبود نیروی انسانی، كسری بودجه در تملیك دارایی ها و كند بودن روند تسهیل اشتغال زایی را از مشكلات فعلی اداره تعاون، رفاه و امور اجتماعی استان دانست و از نمایندگان مجلس برای رفع این مشكلات درخواست كمك كرد.

در این مراسم همچنین با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، استاندار قم و حجت الاسلام بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۳۳ نفر از كارگران و اتحادیه های نمونه قم تجلیل شد.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.z9trak9w7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما