سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 4426
به مناسبت دهه مبارک فجر انجام می شود؛

بهره‌ برداری 2 طرح ورزشی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از بهره برداری دو طرح ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
بهره‌ برداری 2 طرح ورزشی در قم
به گزارش قم نیوز، عباس جهان بینی تصریح کرد: پیشرفت های عمرانی ورزش قم در کنار توسعه همگانی و قهرمانی ورزش همچنان ادامه دارد و اقدامات مثبتی برای افزایش سرانه فضاهای ورزشی استان قم در حال انجام است.

وی ادامه داد: در حالی که سرانه هدف ورزش کشور یک متر مربع برای هر نفر است، در حال حاضر کمی با این سرانه فاصله داریم و تلاش می کنیم با حمایت هایی که از سوی مسئولان استان قم و وزارت ورزش صورت می گیرد، گام های سریع تری برای توسعه عمرانی ورزش قم برداریم.

مدیر کل ورزش و جوانان قم اضافه کرد: در سال های اخیر همواره در مناسبت های بزرگی همچون دهه مبارک فجر، اتفاقات خوبی برای ورزش قم در بخش عمرانی رخ داده است و بعد از سال های ۸۸ و ۸۹ که نزدیک به ۱۰ طرح ورزشی در قم به بهره برداری رسید، اکنون دو طرح ورزشی دیگر آماده افتتاح و قرا گرفتن در اختیار ورزشکاران و ورزش دوستان قمی است.

وی تاکید کرد: در ساخت و ساز اماکن ورزشی جدید توجه ویژه ما به در نظر گرفتن فضا و امکانات مناسب برای توسعه ورزش بانوان است که به حمدلله طرح هایی که در دهه مبارک فجر امسال برای افتتاح آماده کرده ایم به ورزش بانوان اختصاص دارند.

جهان بینی ابراز داشت: دو طرح مورد نظر استخر و سالن ورزشی ویژه بانوان هستند که از نظر جانمایی نیز موقعیت بسیار خوبی دارند و امکان دسترسی آسان و مناسب را برای عموم بانوان ورزشکار و ورزش دوست قمی به خوبی فراهم می کند.

وی یاد آور شد: این دو طرح ورزشی در بوستان نرگس واقع در بلوار صدوق قم واقع شده اند که با بهره برداری از آن بخش اعظمی از نیاز ورزش بانوان قم به فضا و امکانات ورزشی مناسب برآورده می شود تا در آینده نیز تلاش های خوبی برای توسعه ورزش در بخش عمرانی داشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان قم اضافه کرد: این طرح ها در دهمین روز از دهه مبارک فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور استاندار قم و سایر مسئولان استان در بوستان نرگس قم برگزار می شود.

وی یاد آور شد: همزمان با این دو طرح ورزشی که بودجه آن از اعتبارات بخش دولتی تامین شده است، سه طرح ورزشی بخش خصوصی نیز در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب به بهره برداری می رسند که این مهم حضور ارزنده بخش خصوصی در توسعه ورزش را نشان می دهد.

جهان بینی عنوان داشت: این در حالی است که در هفته تربیت بدنی و ورزش هفت طرح ورزشی بخش خصوصی به بهره برداری رسیدند که همگی این طرح‌ها زمینه ‌ساز توسعه بیش از پیش سرانه فضاهای ورزشی در استان قم شدند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.inkt23nk-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما