چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 4459
اخوان:

لیگ‌های هندبال قم در 3 رده سنی برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: دبیر هیئت هندبال استان قم گفت: رقابت هندبالیست‌های قمی در رده باشگاهی در قم در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.
لیگ‌های هندبال قم در 3 رده سنی برگزار می‌شود
به گزارش قم نيوز،‌ وحید اخوان اظهار کرد: با توجه به توانمندی و استعدادهای بسیار خوبی که در هندبال قم به چشم می‌خورد، یقینا برگزاری مسابقات قهرمانی و لیگ باشگاه‌ها در استان می‌تواند موجب رونق بیش از پیش این رشته ورزشی شود.

وی ادامه داد: هیئت هندبال در ادامه تمام تلاش‌هایی که در بخش‌های مختلف اعم از آموزش و ارتقای دانش نیروی انسانی فعال در هندبال قم نظیر ورزشکاران، داوران و مربیان انجام می‌دهد، برگزاری رقابت‌های لیگ را نیز در اولویت مهم خود دارد.

دبیر هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: برگزاری رقابت‌های لیگ هندبال باشگاه‌ها در سطح استان از جمله برنامه‌های مهم هیئت است که تصمیم گرفتیم این رقابت‌ها را در سه رده سنی برگزار کنیم تا بتوانیم کارهای خوبی که توسط مربیان و باشگاه‌های قم در رده‌های سنی پایه انجام شده است را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: توسط مربیان فعال و با دانش هندبال قم اقدامات خوبی در زمینه سازندگی و پویایی رشته هندبال از رده‌های سنی پایه در حال انجام است و قطعا رقابت‌های لیگ استان در رده‌های سنی پایه می‌تواند موجب شکوفایی استعدادهای فعال در باشگاه‌ها شود.

اخوان تصریح کرد: بر این اساس در هیئت هندبال استان قم تصمیم گرفته شده است تا لیگ‌های هندبال قم در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به انجام برسد.

وی در ادامه به تعداد تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های هر یک از رده‌های سنی اشاره کرد و یاد آور شد: در این دوره بیشترین تعداد تیم حاضر در لیگ هندبال باشگاه‌های استان قم در رده سنی نونهالان اعلام آمادگی کرده‌اند.

دبیر هیئت هندبال استان قم خاطرنشان کرد: همچنین در پیکارهای رده سنی نوجوانان چهار تیم و در مسابقات رده سنی جوانان چهار تیم برای کسب عناوین برتر در روزهای پایانی هر هفته، مسابقات خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: هندبال قم اکنون به مرحله‌ای از توانایی رسیده است که بعد از سال‌ها خود را در جمع تیم‌های حاضر در مرحله نهایی پیکارهای لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور می‌بیند و ظرفیت صعود به لیگ برتر را از خود نشان داده است.

اخوان تصریح کرد: امیدوارم تلاش اعضای کادر مدیریت، فنی و بازیکنان تیم هندبال مهتاب قم در مرحله نهایی مسابقات دسته اول هندبال به صعود به لیگ برتر این رشته ورزشی در فصل آینده بینجامد چرا که پیامدهای خوبی برای هندبال قم به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.k0o2yt0ona26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما