دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 44986
منبع : خبرگزاری فارس

ضرورت ایجاد نمایندگی آموزش و پرورش در بخش سلفچگان

قم نيوز : قم نیوز: بخشدار سلفچگان گفت: ایجاد نمایندگی آموزش و پرورش در این بخش ضروری است.
ضرورت ایجاد نمایندگی آموزش و پرورش در بخش سلفچگان
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل تمیزی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اعلام آمادگی این بخشداری برای کمک در برگزاری دوره‌های سوادآموزی اظهار کرد: بخشداری سلفچگان آمادگی دارد که مکان و سرویس رفت و آمد در اختیار اداره آموزش و پرورش قرار بدهد تا این اداره دوره‌های سوادآموزی را در این بخش برگزار کند.

وی ادامه داد: بخشداری سلفچگان برای ریشه‌کن بی‌سوادی در این بخش با نهادهای مربوطه همکاری می‌کند، اما باید نیروی انسانی کافی هم به این بخشداری داده شود، در بخشداری سلفچگان با کمبود نیرو مواجه هستیم.

بخشدار سلفچگان افزود: ایجاد نمایندگی آموزش و پرورش در این بخش ضروری است، آماده‌ایم که مکانی را به صورت موقت به اداره آموزش و پرورش برای ایجاد نمایندگی بخش سلفچگان بدهیم، علاوه بر این هم می‌توانیم با همکاری نهادهای مرتبط زمین را به آموزش و پرورش در این بخش بدهیم تا این اداره در آن زمین، ساختمانی را ایجاد کند.

تمیزی با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی سریع در خصوص تعطیلی مدارس اضافه کرد: باید سامانه‌ای در اداره آموزش و پرورش طراحی شود تا از طریق این سامانه تعطیلی مدارس به دلیل بدی وضعیت آب و هوا به مدیران و رانندگان سرویس‌ها اطلاع‌رسانی شود تا در این خصوص با مشکلی مواجه نشویم.

وی ادامه داد: در مدارس بخش سلفچگان با مشکلاتی مواجه هستیم و باید در این مدارس پایش بهداشتی صورت بگیرد، همچنین در زمینه تامین وسایل اطفای حریق برای مدارس بخش سلفچگان آمادگی داریم که از طریق بخشداری کپسول آتش‌نشانی را در اختیار تعدادی از مدارس این بخش قرار دهیم.

بخشدار سلفچگان افزود: یک خیر آمادگی دارد که مدرسه‌ای را در یک منطقه فقیرنشین و محروم بخش سلفچگان احداث کند و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی همکاری‌ لازم را با این خیر برای احداث این مدرسه داشته باشند.

تمیزی با اشاره به ضرورت احداث مدارس جدید در بخش سلفچگان خاطرنشان کرد: بحث مقاوم‌سازی مدارس در این بخش یک قانون است، اما بحث احداث مدارس جدید به جای مدارس فرسوده باید بر مقاوم‌سازی مدارس مقدم‌تر باشد، چون مدارس مقاوم‌سازی شده با وجود اینکه هزینه سنگینی در آنها می‌شود، امنیت کامل ندارند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaiony.49nya15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما