دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 9754
با حضور فرماندار قم:

مراسم توديع و معارفه بخشدار سلفچگان برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم توديع و معارفه بخشدار سلفچگان، با حضور فرماندار قم، امام جمعه شهر سلفچگان و جمعي از مسولان ادارات و سازمان هاي دولتي برگزار شد.
مراسم توديع و معارفه بخشدار سلفچگان برگزار شد
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومي استانداري قم، اسماعيل زارعي كوشا فرماندار قم در اين مراسم كه در سالن اجتماعات بخشداري سلفچگان، برگزار شد، طي سخناني، فلسفه مسوليت در نظام اسلامي را خدمت به مردم عنوان و خاطرنشان كرد: در عرصه خدمت، مسولي موفق تر است كه اهتمام و تلاش بيشتري در اين راه داشته و به وظيفه خود بهتر عمل نمايد.

وي ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار سابق سلفچگان، عنوان کرد: آقای سید جواد آل احمد، خدمات ارزنده اي را در طی چند سال تصدي مسوليت بخشداري ارائه داده اند.

فرماندار قم همچنين با اشاره به سوابق و ويژگي هاي سرپرست جديد بخشداري سلفچگان، ابراز اميدواري كرد كه با تعامل و همكاري همه مسولان، شاهد توسعه و عمران بيش از پيش بخش اقتصادي سلفچگان باشيم.

حجت الاسلام مير قيصري امام جمعه بخش سلفچگان نيز در اين مراسم ضمن تبريك عيد غدير به اهميت خدمت در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اشاره و تصريح كرد: مسولان باید با همت و تلاش وافر در صدد انجام تكاليف و جلب رضای الهي باشند.

وي با تقدير از زحمات چند ساله بخشدار سابق، لزوم استفاده از فرصت خدمتگزاري در سنگر بخشداري را يادآور شد و بر ضرورت توجه جدي به مسائل و مشكلات منطقه تاكيد كرد. سيد محمد جواد آل احمد بخشدار سابق نيز در گزارشي از عملكرد خود، گفت: در طول سال هاي اخير بيش از۶۰ ميليارد تومان اعتبار در زمينه هاي مختلف عمراني، كشاورزي و فرهنگي، جذب بخش گرديد.

وي با بيان اين كه توفيقات فردي به دست آمده را بايد به حساب عملكرد مجموعه نظام و دولت گذاشت، افزود: تحقق مصوبات سفرهاي هيات دولت و مسولان استاني مربوط به بخش به عنوان مطالبه اصلي مردم و از اولويت هاي مهم مديريت بخش به جد پيگيري شده است . آل احمد وجود منطقه ويژه اقتصادي، فرودگاه بين المللي ، فولاد غرب آسيا و سيمان نيزار را بخشي از ظرفيت هاي مهم توسعه بخش سلفچگان برشمرد و گفت: وجود چنين مزيت هاي ويژه اي، موقعيت توسعه اين بخش را، متمايز از ساير بخش هاي استان كرده است.

در پايان اين مراسم، ضمن قدرداني از زحمات و تلاش هاي آقاي سيد محمد جواد آل احمد بخشدار سابق سلفچگان، آقاي حسن محبوبي به عنوان سرپرست جديد بخشداري اين بخش معرفي شد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg.n9yrak9utpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

امید است که بخشدار جدیددر رفع مشکلات روستاهای تابع کوشا باشد.و بادرایت مدیریت کند.یکی از مشکلات بزرگ منطقه ناکارامد بودن .نداشتن علم کافی به روز نبودن .در زمینه های ایجاد روستاهای مدرن با حفظ حالات فیزیکی و طبیعی روستا. از سوی دهیاران وشوراها می باشد .لطفا از روشنفکران وجوانان دارای تز در زمینه های اقتصادی فرهنگی اجتماعی استفاده کنید تا بیش از این شاهد تخریب وخالی شدن روستاهای تحت نظارت شما نباشیم
Asad kadkhoda
آقای بخشدار محترم استدعا دارد یه سری با اطلاع رسانی کامل و قبلی به روستای دولت آباد نیزار قم بخش سلفچگان بزنید و معضلات این روستا را از نزدیک ملاحظه و اقدام عاجل فرمائید تا بیش از این اهالی مورد ظلم و ستم و بی اعتنائی قرار نگیرند .منتظر شما و قدوم مبارک هستیم. با تشکر .رو بروی درب قلعه