پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 4510
سازمان نظام مهندسی ساختمان قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:

آمادگی مهندسان قم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

قم نيوز : قم نيوز: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با صدور بیانیه‌ای آمادگی جامعه مهندسی استان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را اعلام و اقشار مختلف مردم قم را به شرکت هر چه با شکوه‌تر در این مراسم دعوت کرد.
آمادگی مهندسان قم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش قم نيوز، در این بیانیه آمده است: امروز در حالی سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم که بیداری اسلامی و پیروزی‌های اخیر در جهان اسلام، منجر به سقوط دیکتاتورها و ایادی استکبار در منطقه شده است که این خیزش‌ها قطعا با الهام از قیام ملت ایران در برابر سلطنت دو هزار و ۵۰۰ ساله رژیم ستم شاهی صورت گرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت ۳۳ سال، به عنوان تاثیر گذارترین انقلاب تاریخ، همچنان مورد توجه افکار عمومی جهان قرار دارد و همگان بر این امر اذعان داشته و دارند که در این راستا ملت انقلابی ایران باید همچنان در این عرصه پیشتاز باشند.

در پایان این بیانیه آمده است: جامعه مهندسی استان قم نیز همگام و دوشادوش اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کرده و با نمایش گذاشتن اقتدار و صلابت خود با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.8baurhbsgiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما