شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 45110
منبع : ایرنا

مشاور سیاسی سپاه قم: حماسه 9 دی ماه بهترین نمایش بصیرت بود

قم نيوز : قم نیوز: مشاور سیاسی سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم گفت: 9 دی ماه بهترین نمایش بصیرت، پیروی از ولایت فقیه و دشمن شناسی ملت ایران بود.
مشاور سیاسی سپاه قم: حماسه 9 دی ماه بهترین نمایش بصیرت بود
به گزارش قم نیوز، علیرضا نظری شامگاه جمعه در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد امام خمینی خمین، افزود: دهه بصیرت ملت بهترین فرصت برای گسترش و تعمیق بصیرت در جامعه است تا گردنه های تهدید و خطر برای نظام معرفی شده و راه های خنثی سازی آن ها بیشتر برای مردم عنوان شود.

اظهارکرد: انقلاب اسلامی در طول حیات 37 ساله خود به شایستگی و با اقتدار حرکت کرده و با هوشمندی و ولایت پذیری ملت انقلابی و مومن در آینده نیز مقتدرتر خواهد بود.

وی گفت: 9 دی ماه از روزهایی است که در تاریخ کشور ماندگار شد و تکلیف تک تک مردم است که رهروی راستین راه بصیرت دینی باشند.

وی گفت: فرهنگ عاشورایی بزرگترین سرمایه نرم کشور است و دشمن به این نتیجه رسید تا زمانی که فرهنگ عاشورای حسینی زنده است امکان هجمه به نظام اسلامی ندارد بنابراین می کوشد به آن ضربه بزند و همه باید با هوشیاری از آن پاسداری کنیم.

نظری ادامه داد: حضور آگاهانه مردم در 9 دی بساط سلطنت طلب ها را را در هم پیچید وکسانی که در آن روزبه صحنه آمدند اعلام کردند ما با تقدیم 220 هزار شهید پای این انقلاب ایستادیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaw6ny.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما