دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 45987
منبع : خبرگزاری پلیس

شهداء و خانواده هايشان صاحبان نظام اسلامي هستند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان در ديدار خانواده هاي شهيدان حسينعلي کوچک و علي اکبر بختياري از شهداي گرانقدر نيروي انتظامي، گفت: شهداء و خانواده هايشان صاحبان نظام اسلامي هستند.
شهداء و خانواده هايشان صاحبان نظام اسلامي هستند
به گزارش قم نیوز، سردار"کاظم مجتبايي" اظهارداشت:برخي ها دنيا را فقط مادي مي بينند و به معنويات و پرورش روح اعتقادي ندارند، اما ما معتقديم اگر توجهي به جسم مي شود اين بخاطر پرورش روح به تعالي رساندن آن است و شهدا هم با فدا کردن جانشان بهترين راه را انتخاب کردند.

وي در ادامه جايگاه معنوي خانواده شهدا را متعالي دانست و افزود: خانواده هاي شهدا، پشتوانه هاي نظام اسلامي هستند و اگر خداوند و امام زمان (عج) نسبت به اين کشور و ملت عنايت دارند، به خاطر وجود شما و شهدايي است که به اسلام تقديم کرده ايد.

سردار مجتبايي بر نقش تاثيرگذار خانواده شهدا در حفظ و مانايي ارزش هاي انقلاب اسلامي تأکيد کرد و گفت: پايداري شما در راه حفظ ارزش هاي نظام اسلامي و صبر و استقامتي که در اين راه به خرج داديد، تحسين برانگيز است.

فرمانده انتظامي استان قم اظهارداشت: شهدا به عهد خود با پروردگار خويش وفادار بودند و به آن عمل کردند، اگرچه خانواده و بازماندگان در فقدان آن ها، دچار تألم و ناراحتي مي شوند، اما بواسطه اين صبر و استقامت در راه تقدير الهي، در اجر و پاداش آن ها شريک خواهند بود.

گفتني است،‌ شهيد حسينعلي کوچک زماني که رژيم بعث عراق به سرزمين عزيزمان حمله کرد، با وجود اينکه تازه ازدواج کرده بود، مشتاقانه براي دفاع از اسلام و ميهن به خدمت مقدس سربازي شتافت و دوره آموزشي را در اصفهان گذراند و سپس به کردستان اعزام شد.

وي پانزده ماه از خدمت خود را در کوه ها ي صعب العبور و سرماي طاقت فرساي کردستان، سپري کرد و در آخرين مأموريت خود، در شب بيست و نهم دي ماه سال 61 براي پاکسازي يک روستا همراه حدود 50 نفر از هم رزمانش به سقز اعزام شده بود، پس از بيست کيلومتر پياده روي در هواي سرد و گذشتن از مناطق صعب العبور وارد روستا شدند، غافل از اينکه قبل از ورود آن ها، منطقه کاملاً در محاصره کومله ها درآمده بود.

اين گروه از سربازان اسلام و انقلاب به محض ورود از چهار سمت به رگبار گلوله بسته شدند و پنجاه نفر از جمله شهيد حسينعلي کوچک بدون هيچ گونه عمليات دفاعي، مظلومانه به شهادت رسيدند و فقط يک نفر توانست به سختي نجات يابد تا قضيه را براي مسئولان بازگو نمايد.

و شهيد علي اکبر بختياري نيز با سپري شدن روزهاي نوجواني براي خدمت سربازي آماده شده و به مناطق جنگي اعزام شد.

او که علاقه ي زيادي به دفاع از ميهن اسلامي داشت در روز سيزدهم اسفند 1362 در درگيري با ضد انقلاب به ديدار جانان شتافت و در اعلي عليين سکني گزيد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccmoq0.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما