سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 46030
منبع : خبرگزاری فارس
در بازدید از تونل غدیر مطرح شد

تسهیل دسترسی به بلوار پیامبر اعظم با تکمیل رمپ و لوپ تونل غدیر

قم نيوز : قم نیوز: در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر بر تسهیل دسترسی‌ها به بلوار پیامبر اعظم با افتتاح این پروژه تاکید شد.
تسهیل دسترسی به بلوار پیامبر اعظم با تکمیل رمپ و لوپ تونل غدیر
به گزارش قم نیوز، اعضای شورای اسلامی شهر قم به همراه جمعی از مدیران شهری ظهر امروز از پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر بازدید کردند.

پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر توسط شرکت توان راه ارجان به منظور ایجاد دسترسی به بلوار پیامبر اعظم، بهره برداری از تونل غدیر، کاهش ترافیک واقع در بلوار عماریاسر و کاهش ترافیک موجود در ورودی پارکینگ حرم مطهر از شهریورماه امسال آغاز شده است.

در حال حاضر این پروژه قریب به 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق برنامه در موعد زمان‌بندی پنج ماهه تکمیل و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

افتتاح این پروژه قریب به دو کیلومتر از تونل غدیر که در گذشته امکان بهره‌برداری از آن وجود نداشته است بازگشایی شده و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

تاکنون در این پروژه بالغ بر 100 شمع، 45 هزار مترمکعب حفاری و 2 هزار و 400 مترمکعب بتن ریزی شده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم در این بازدید با تاکید بر اینکه تمام عزم شهرداری بر این است که پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر را تا پایان سال به بهره برداری برساند تصریح کرد: کارکرد اصلی این پروژه در نوروز و در زمان پیک مسافری شهر نمایان خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccxxq0.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما