سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 46036
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

وحدت مهمترین عامل پیروزی انقلاب است/ مسوولان به وحدت عمومی توجه داشته باشند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب گفت: ایثار، وحدت، محبت و همدلی مردمی که همه یک هدف را دنبال می‌کردند از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
وحدت مهمترین عامل پیروزی انقلاب است/ مسوولان به وحدت عمومی توجه داشته باشند
به گزارش قم نیوز، مهدی صادقی پیش از ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب که به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: 12 بهمن ماه سالروز ورود با شکوه امام خمینی (ره) به کشور است و مردم برای رسیدن چنین لحظه ای روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتند.

وی با بیان اینکه مردم مسلمان ایران با اعتماد به اسلام و روحانیت با رهبری امام خمینی (ره) توانستند با طاغوت مبارزه کرده و آن را ریشه کن کنند گفت: مردم با ایستادگی و صبر مقابل حکومت خونخوار پهلوی توانستند این حکومت را سرنگون کرده و طومار ستم شاهی را در هم بپیچند.

استاندار قم بیان کرد: مردم ثابت کردند برای اینکه حکومت شاهنشاهی را سرنگون کنند از حامیان و پشتیبانان آن وحشتی ندارند و از جان مایه می‌گذارند تا به پیروزی برسند.

صادقی ادامه داد: امام خمینی (ره) از مردم خواست پای صندوق‌های رای بیایند و نسبت به ایجاد جمهوری اسلامی رای بدهند و در آن زمان 98 درصد مردم رای دادند.

وی افزود: وحدت نظر و همدلی در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری لازم است و نسبت به این موضوع رهبر معظم انقلاب نیز تاکید دارند و همه باید بدانیم آنچه موجب پیروزی انقلاب در مقابل قدرت ستمشاهی شد جز ایثار، محبت و همدلی مردم که همه یک هدف را دنبال می‌کردند، نبود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: باید مسوولان کشور به وحدت عمومی بیش از پیش توجه داشته باشند و اعتبار و حاکمیت را افزایش دهند که در این راستا امیدواریم دانش آموزان امروز، مدیران جامعه انسانی فردا باشند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciqua5.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما