دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : 4627
رییس جمعیت هلال‌احمر استان قم خبر داد:

اجرای طرح فرشتگان رحمت در سال آینده

قم نيوز : قم نیوز: رییس جمعیت هلال‌احمر استان قم از اجرای طرح فرشتگان رحمت از سال آینده در کشور با هدف حمایت زنان سرپرست خانوار خبر داد.
اجرای طرح فرشتگان رحمت در سال آینده
به گزارش قم نیوز، خلیل‌الله سائلی پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار برگزیدگان عفاف و حجاب ویژه بانوان عضو جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب یکی از بزرگ‌ترین اهداف جمعیت هلال احمر است، اظهار داشت: جشنواره عفاف و حجاب با این مضمون برگزار شد که ارسال بیش از ۱۰۰ مقاله نشان از استقبال بانوان امدادگر از این جشنواره دارد.

وی با بیان اینکه جوایز نفیسی به نفرات برتر این جشنواره اهدا خواهد شد، خاطرنشان کرد: نفرات برتر این جشنواره به سفر حج مشرف خواهند شد و نفرات دوم و سوم نیز به سفرهای زیارتی سوریه و مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

رییس جمعیت هلال‌احمر استان قم با بیان اینکه یکی از خلا‌های موجود در جمعیت هلال‌احمر با توجه به رسالت اصلی این جمعیت که امدادرسانی است، عدم حضور بانوان امدادگر در این جمعیت بود، بیان داشت: در حال حاضر ۱۱۳ تیم فعال از بانوان در کشور فعالیت می‌کنند که بیش از سه هزار نفر از بانوان امدادگر به عضویت این تیم‌ها درآمده و تمام نکات امدادرسانی را فرا گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰ هزار نفر از بانوان آموزش‌های امداد را فراگرفته‌اند، یادآور شد: جمعیت‌ هلال احمر فعالیت‌های بشردوستانه بسیار زیادی انجام می‌دهد و حتی در زمان‌هایی که نیاز به امدادرسانی نیست، این جمعیت برنامه‌های متنوعی از قبیل جشنواره عفاف و حجاب برگزار می‌کند.

سائلی با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت توسط جمعیت‌ هلال‌احمر در سال آینده، اظهار داشت: در این طرح زنان سرپرست خانواری که زیر پوشش کمیته ‌امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی قرار نگرفته‌اند توسط جمعیت هلال‌احمر مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.unyk49ni05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما