شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 47002
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل انجمن بیماران تالاسمی استان قم:

بیماران تالاسمی استان قم جویای کار هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل انجمن بیماران تالاسمی استان قم با اشاره به وضعیت اشتغال بیماران تالاسمی گفت: این بیماران به کارکردن علاقه دارند و جویای کار هستند.
بیماران تالاسمی استان قم جویای کار هستند
به گزارش قم نیوز، محمد صادق جعفری امروز با اشاره به وضعیت بیماران تالاسمی در استان اظهار کرد: این بیماران عمدتا جوان هستند که برای کارکردن آمادگی دارند، آن‌ها به کارکردن علاقه مند بوده و جویای کار هستند. بیماران تالاسمی توانمندی کار کردن را دارند، اگرچه آن‌ها به دلیل شرایط جسمی توان انجام کارهای سنگین را ندارند.

وی ادامه داد: بارها از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم به صورت کتبی درخواست کردیم زمینی را در اختیار انجمن بیماران تالاسمی استان قرار بدهند تا این انجمن در آن زمین مرکز آموزشی، کارگاه و فروشگاه برای اشتغال بیماران تالاسمی قم احداث کند.

مدیرعامل انجمن بیماران تالاسمی استان قم افزود: در صورت تخصیص زمین به این انجمن و احداث مرکز آموزشی، می‌توان بسیاری از کارها را به بیماران تالاسمی در استان آموزش داد، به عنوان مثال برخی از این بیماران اکنون در زمینه کیف دوزی و صنایع دستی فعالیت می‌کنند و این کارها را بلد هستند.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که بیماران تالاسمی استان قم با آموزش حرفه‌های مختلف و اشتغال به مشاغل خانگی بتوانند از لحاظ مالی خودکفا بشوند، اما دستگاه‌های دولتی در این زمینه با انجمن بیماران تالاسمی استان همکاری نمی‌کنند، با وجود اینکه این دستگاه‌ها امکانات زیادی دارند.

مدیرعامل انجمن بیماران تالاسمی استان قم خاطرنشان کرد: از خیرین و دستگاه‌های دولتی می‌خواهیم که برای اشتغال بیماران تالاسمی به این انجمن کمک کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccixq0.2bqmx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما