چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 8257
استاندار قم عنوان کرد:

۳۰ هزار فرصت شغلی تا پایان سال در قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در جلسه هفتگی کارگروه اشتغال اذعان داشت: این جلسات باید منجر به ایجاد نزدیک به ۳۰ هزار فرصت شغلی در استان تا پایان سال شود
۳۰ هزار فرصت شغلی تا پایان سال در قم
به گزارش قم نیوز، در این جلسه کرم رضا پیریایی در جلسه هفتگی کارگروه اشتغال از اشتغالزایی و مقابله جدی با معضل بیکاری به عنوان یکی از برنامه‌ها و اهداف مهم و محوری نظام و دولت نام برد و اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و استراتژی سال‌های اخیر دشمن در تمرکز بر مسائل اقتصادی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، موضوع اشتغال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه تحقق این رویکرد در استان قم نیز مدنظر و مورد تاکید است، افزود: همه دستگاه‌ها باید برای رسیدن به این هدف بزرگ و مهم تلاش و برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

استاندار قم با بیان اینکه به جد پیگیر تحقق برنامه‌های اشتغال استان خواهم بود، به تشکیل مستمر و هفتگی جلسات کارگروه اشتغال اشاره و تصریح کرد: در این جلسات مدیران دستگاه‌ها، به طور شفاف گزارشی از روند ایجاد اشتغال و اقدامات صورت گرفته برای عملیاتی کردن برنامه‌ها و تعهدات خود را تشریح خواهند کرد.

پیریایی با اشاره به اینکه خروجی این جلسات باید منجر به ایجاد نزدیک به ۳۰ هزار فرصت شغلی در استان تا پایان سال شود، افزود: به فضل الهی، شرایط دستگاه‌ها هفته به هفته بهتر شده و امروز شاهد تحرک خوبی در مجموعه‌های دست اندرکار اشتغال استان هستیم.

وی با اشاره به اهمیت راستی آزمایی آمار مشاغل جدید، بر لزوم تلاش دستگاه‌ها در راستای ثبت دقیق اطلاعات مربوط به اشتغال ایجاد شده در سامانه ملی رصد اشتغال تاکید کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.k0j2yt0x5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما