چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : 8258

نرخ اقلام اساسی در قم پایین تر از میانگین کشوری است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم نرخ اقلام اساسی در این شهر را در بسیاری از موارد، پایین تر از میانگین کشوری دانست.
نرخ اقلام اساسی در قم پایین تر از میانگین کشوری است
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی در جلسه هفتگی کارگروه تنظیم بازار با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی طاعات و عبادات روزه داران اظهار داشت: ماه رمضان ماه مهمانی خدا و تعالی بخش زندگی است و باید از این فرصت معنوی برای خودسازی و انجام خدمت بهتر به مردم نهایت بهره را برد.

وی با بیان این که قم دارای کارکردهای ملی است و مسائل و موضوعات آن باید از این منظر مورد توجه قرار گیرد، افزود: اتخاذ هر تصمیم برای قم، باید با نگاه به این ویژگی مهم انجام شود.

استاندار قم با اشاره به این که قم در طول ایام مختلف سال و مناسبت های خاص، میزبان خیل عظیمی از مسافران و زائران است، گفت: بحث تنظیم بازار استان از جمله مباحثی است که در قالب آن، علاوه بر مردم قم، زوار و مسافران نیز باید به عنوان جامعه هدف مد نظر باشند.

پیریایی به قرائت گزارش نرخ مقایسه ای ۶۰ قلم کالای اساسی مشمول تنظیم بازار در قم طی هفته گذشته و جاری در این جلسه اشاره و تصریح کرد: بر اساس این گزارش، نرخ اقلام اساسی در قم، از حداقل نوسانات برخوردار بوده و در بسیاری از موارد، پایین تر از میانگین کشوری است.

وی با تاکید بر لزوم دقت و اشراف دستگاه ها به اطلاعات و آمارهای مربوط به اعلام نرخ کالاها و دلایل نوسانات، از رصد دقیق و مستمر روند تغییرات قیمتی ۶۰ قلم کالای یاد شده در جلسات هفتگی تنظیم بازار استان خبر داد و گفت: برای تحلیل و ارزیابی دقیق اعداد و ارقام ارائه شده از نرخ ها و تغییرات و نیز حصول اطمینان از اثر بخشی تصمیمات و برنامه ریزی بهتر در این حوزه، از حضور صاحبنظران و کارشناسان برجسته اقتصاد و بازار در جلسات بعدی تنظیم بازار استان استفاده خواهد شد.

استاندار قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در قم برای عرضه کالاهای مورد نیاز شهروندان در ماه مبارک

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.n8vbjh8wv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما