سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : 8094

مرغ با قیمت منطقی عرضه می شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از عرضه مرغ در قم با قیمت منطقی و بسیار پایین تر از سایر استان ها خبر داد.
مرغ با قیمت منطقی عرضه می شود
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، طی سخنانی اظهار داشت: اعمال نظارت‌ بر شبکه توزیع و قیمت مواد غذایی به ویژه گوشت، مرغ و لبنیات در ایام ماه مبارک رمضان در قم افزایش می‌یابد.

وی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان، از ۲۹ تیرماه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه، مواد غذایی مورد نیاز مردم، از جمله برنج، روغن، شکر، خرما، لبنیات، گوشت و مرغ با نرخ مصوب و زیر قیمت بازارعرضه می‌شود.

استاندار قم با تاکید بر لزوم کنترل و تشدید نظارت بر قیمت‌ها و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان گفت: هدف، رضایتمندی و رفاه و آسایش مردم بوده و دستگاه‌های تنظیم بازار باید برای تحقق این هدف مهم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

پیریایی به عملکرد موفق استان در کنترل و تنظیم بازار مناسب اقلام پروتئینی به ویژه مرغ اشاره و تصریح کرد: با برنامه ریزی ها و تدابیر اتخاذ شده و همکاری خوب صنوف و تولیدکنندگان، مرغ در قم با قیمت منطقی و بسیار پایین تر از سایر استان ها، عرضه شده و در این زمینه قم از استان‌های، موفق بوده است.

وی با قدردانی از همکاری و تعامل بخش‌های مختلف دست اندرکار تنظیم بازار، به ویژه صنوف و اتحادیه‌های تولیدی و توزیعی گفت: امیدواریم در ماه مبارک رمضان نیز این همکاری ها تداوم داشته باشد و شاهد عرضه مایحتاج شهروندان، بدون کمترین مشکل و دغدغه باشیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.oq4a2bqx0la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما