شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 4788
در ۱۰ماهه اول سال؛

۵۸۷ میلیون سهم در بورس قم معامله شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون اقتصادی سازمان امور اقتصاد و دارایی استان قم حجم معاملات در بورس منطقه‌ای قم را در ۱۰ماهه اول سال ۵۸۷ میلیون سهم عنوان کرد.
۵۸۷ میلیون سهم در بورس قم معامله شد
به گزارش قم نیوز، مجید آقا علی با اشاره به اینکه حجم معاملات در بورس در ۱۰ماهه اول سال ۵۸۷میلیون سهم بود بیان کرد: ارزش این معاملات هزارو ۶۵۴میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: در دی ماه حجم معاملات در بورس منطقه‌ای قم ۳۷میلیون سهم و به لحاظ ارزش ریالی ۱۰۱میلیارد ریال بوده است.

در دی ماه بورس قم ۴دهم درصد از کل معاملات سراسر ایران را تشکیل داده است

وی بیان کرد: در دی ماه بورس قم ۴ دهم درصد از کل معاملات بورس در سراسر ایران را تشکیل داده است.

وی گفت: به لحاظ ارزش معاملات نیز در دی ماه دهم درصد از ارزش معاملات در سراسر کشور را تشکیل داده است.

معاون اقتصادی سازمان امور اقتصاد و دارایی استان قم ادامه داد: رتبه بورس قم ازنظر ارزش معاملات در سراسر کشور در دی ماه از میان ۳۹بورس منطقه رتبه ۱۸بوده است.

سهم بورس منطقه در دی ماه سال ۹۰نسبت به دی ماه سال گذشته کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بورس منطقه‌ای قم نسبت به سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است افزود: در دی ماه سال ۸۹ حجم معاملات در بورس منطقه‌ای ۷۲میلیون سهم و ارزش ریالی آن نیز دردی ماه ۸۹، ۱۹۷میلیارد ریال است.

وی گفت: در دی ماه سال ۸۹، بورس قم ۸ درصد از کل معاملات بورس در سراسر ایران و ۷ درصد از ارزش معاملات در سراسر ایران را تشکیل می‌داد.

آقاعلی ادامه داد: در دی ماه سال گذشته رتبه شهر قم در سراسر کشور رتبه۱۴بود در حالی که در دی ماه سال ۹۰رتبه قم در سراسر ایران رتبه ۱۸بوده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه عوامل متعددی موجب کاهش ارزش بورس منطقه‌ای بوده است افزود: یکی از عواملی که موجب کاهش ارزش بورس منطقه شده است عدم استقبال مردم از بورس بوده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.va5ct1ayvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما