پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 48000
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

اولويت اصلي مشاركت حداكثري در انتخابات است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: اولويت و هدف اصلي در انتخابات مشاركت حداكثري است تا كساني كه قصد مشاركت ندارند براي شركت در انتخابات تشويق شوند.
اولويت اصلي مشاركت حداكثري در انتخابات است
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی صادقی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد با اشاره به مدل مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان در راستای اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: این مدل می‌‌تواند مدل تطبیقی مناسبی با شرایط استان باشد البته نسبت به این کار عقب هستیم و ضعف داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: مدل اجرا شده زودتر ما را به هدف می‌رساند زیرا این مدل تجربه شده و نقاط ضعف و قوت آن مشخص است بنابراین به عنوان الگو می‌تواند در استان استفاده شود.

استاندار قم با بیان اینکه این مدل در استان قم با توجه به گستره کمتر آسان‌تر اجرا می‌شود گفت:‌ لازم است برای مشارکت افراد برنامه‌ریزی شود تا شاهد رشد و توسعه قابل قبول باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید و اشتغال گفت:‌ موضوع پایداری توسعه از جمله نکات مهمی بود که در این گزارش وجود داشت؛ استان قم ظرفیت گردشگری و معدن را دارد و حتی دو درصد معادن کشور در قم است که می‌تواند در زمینه برنامه‌ریزی کمک کند.

صادقی خاطرنشان کرد:‌ لازم است باور داشته باشیم که این مدل باید اجرا شود، این کار شدنی است تنها باید بخواهیم تا این امر انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم باید در این امر مشارکت داشته باشند و باور کنند که نقش آنها می‌تواند مؤثر باشد گفت: با اجرای این گزارش چند قدم جلوتر می‌رویم بنابراین لازم است از استاندار کرمان و مدیران این استان تشکر کنیم.

استاندار قم به برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: تلاش می‌شود مشارکت حداکثری در انتخابات وجود داشته باشد اولویت و هدف مشارکت حداکثری است تا کسانی که قصد مشارکت ندارند برای شرکت در انتخابات تشویق شوند.

وی خاطرنشان کرد: برخی افراد که قصد شرکت ندارند باید تشویق شوند بنا بر ضرورت‌های سیاسی، اجتماعی و بین‌المللی در این امر ملی شرکت کنند، البته انتخابات شوراها به نوعی این شور را افزایش می‌دهد.

صادقی عنوان کرد: از برخی حرکات ستادهای انتخاباتی در صورتی که مغایرت قانونی ندارد جلوگیری نشود تا شور و هیجان بیشتری ایجاد کند و مشارکت مردم نسبت به گذشته افزایش پیدا کند که در مقطع زمان کنونی از اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbggba.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما