يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : 48155
منبع : خبرگزاری فارس
در اوزان مختلف انجام شد

معرفی برترین جوجیتسوکاران جوان قم برای اعزام به مسابقات کشوری

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات انتخابی تیم رده سنی جوانان جوجیتسو هیأت‌‌ جودو و کوراش استان قم با معرفی نفرات اول تا سوم 6 وزن به کار خود پایان داد.
در اوزان مختلف انجام شد؛ معرفی برترین جوجیتسوکاران جوان قم برای اعزام به مسابقات کشوری
در اوزان مختلف انجام شد؛ معرفی برترین جوجیتسوکاران جوان قم برای اعزام به مسابقات کشوری
به گزارش قم نیوز، هیأت‌‌ جودو و کوراش استان قم رقابت‌های انتخابی رشته جوجیتسو را که اخیرا یکی از رشته‌های زیر مجموعه این هیأت‌‌ ورزشی شده است به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور، با حضور چهره‌های شاخص این رشته برگزار کرد.

این در حالی است که با توجه به ارسال بخش‌نامه فدراسیون جودو و کوراش مبنی بر برگزاری مسابقات کشوری جوجیتسو، نفرات برتر مسابقات انتخابی در قم، برای شرکت در اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی قم به این پیکارها برگزیده شدند تا زیر نظر کادر فنی برای رویارویی با حریفان خود از استان‌های مختلف آماده شوند.

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته جوجیتسو هیأت‌‌ جودو و کوراش استان قم، وزن‌کشی و برگزاری مسابقات انتخابی قم به میزبانی سالن انصارالمهدی انجام شد و رزمی‌کاران شرکت کننده با شناخت حریفان خود برای کسب عناوین برتر اوزان منهای 50، 55، 62، 69، 77 و 85 کیلوگرم به میدان رفتند.

در پایان این پیکارها در وزن منهای 50 کیلوگرم علی خسروی در دیدار نهایی بر علی اسدی غلبه کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد و مقام سوم به محمدمهدی حمیدزاده رسید، ضمن اینکه در وزن منهای 55 کیلوگرم امیررضا احمدی‌فر در فینال برابر مجتبی طالبی پیروز شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد و مقام سوم از آن صادق بخشی شد.

در وزن منهای 63 کیلوگرم حسین سلیمانی و محمدرضا اسکندری راهی مسابقه پایانی شدند و این دیدار با برتری سلیمانی و قهرمانی وی تمام شد و مقام سوم به ابوالفضل رستمی تعلق گرفت و در وزن منهای 69 کیلوگرم به ترتیب محمدحسن فخرالدین، محمد مردی و مهدی سلیمانی اول تا سوم شدند.

در دیدار نهایی وزن منهای 77 کیلوگرم علی اشرفی با غلبه بر محمد طالبی قهرمان شد و مقام سوم به حامد مقدم تعلق گرفت و سرانجام در وزن منهای 85 کیلوگرم پیکارهای انتخابی جوجیتسو رده سنی جوانان قم، ابوالفضل قربانی، محمد زرنوشه‌فراهانی و محمدصادق مرادی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند و پرونده این پیکارها بسته شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccpsq0.2bq4p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما